AUTOpro
Generale Green car Stiri

Volkswagen a început producția electricului ID.7 la uzina din Emden

Germanii de la Volkswagen au anunțat că au demarat în mod oficial producția noului model electric ID.7 la uzina din Emden (Germania), unde se asamblează și ID.4.

ID.7 este cel mai mare model electric VW de până acum și a doua mașină globală bazată pe arhitectura MEB, după ID.4.

Volkswagen ID.7 este unul dintre cele zece modele electrice care vor fi lansate până în 2026

Volkswagen

Lansat în luna aprilie, simultan pe piețele din Europa, America de Nord și China, VW ID.7 este cel de-al șaselea vehicul cu zero emisii din Wolfsburg. Celelalte sunt ID.3, ID.4, ID.5, ID.6 (comercializat doar în China) și ID.Buzz.

Reprezentanții companiei au precizat că acesta este un început simbolic al producției sedanului electric la uzina din Emden. Asta pentru că o mică serie a fost deja lansată în producție în luna iunie.

Noul ID.7 este unul dintre cele zece noi vehicule electrice pe care Volkswagen le va lansa până în 2026. Următoarele vor fi un model entry-level, care va costa sub 25.000 de euro, și un nou SUV electric de clasă compactă.

Volkswagen ID.7 este înlocuitorul popularului sedan Passat cu motor termic în Uniunea Europeană și în Regatul Unit. Germanii au eliminat din gamă doar această versiune, în timp ce noua generație Passat break va fi lansată în 2024, ca o evoluție a modelului B8.

Viitorul Passat break va fi construit pe aceeași platformă ca următoarea iterație Skoda Superb. Spre deosebire de modelul german, limuzina din Mlada Boleslav va fi oferit atât ca sedan cu cinci uși, cât și ca break.

La uzina din Emden lucrează în prezent peste 8.000 de oameni. Aici sunt produse automobile atât pentru piețele din Uniunea Europeană și Marea Britanie, cât și pentru America de Nord. VW a investit peste un miliard de euro pentru a converti sit-ul de producție pentru a putea produce mașini electrice.

Ce oferă noul Volkswagen ID.7?

ID.7 va fi disponibil la început în versiunea Pro. Aceasta va primi o baterie de 77 kWh, care va oferi o autonomie de până la 615 kilometri în ciclul european de testare WLTP. Ulterior, va fi lansată și varianta un ID.7 Pro S, care va folosi o baterie de 86 kWh cu o autonomie declarată de până la 700 de kilometri. Ambele vor fi puse în mișcare de un motor electric de 286 CP.

În plus, ID.7 este cel mai aerodinamic model din gama ID, având un coeficient de rezistență la înaintare de 0,23. Modelul are tracțiune spate, dar va exista și o versiune cu tracțiune integrală, care se va numi GTX în Europa.

Volkswagen anunță că ID.7 poate fi comandat pe piața din Germania. Primele livrări fi făcute în această toamnă, când vor fi deschise și listele de comenzi pe alte piețe europene.

Sursa: Volkswagen via Electrek

Articole similare

Porsche Panamera S E-Hybrid, cel mai puternic Porsche din istorie

Filip Sîrbu

ACAROM: creștere de aproape 34% pentru piața auto din România. Dacia, lider detașat și în mai

Mihai Morcovescu

Ford Fiesta ar putea fi relansat la un moment dat ca model pur electric