AUTOpro
Generale Green car Stiri

NIO ET7 a parcurs 1.044 de kilometri cu o singură încărcare

Fondatorul mărcii chineze de mașini electrice NIO, William Li, și vicepreședintele companiei, Shen Fei, au realizat un test de autonomie cu modelul electric NIO ET7.

Cei doi au reușit să parcurgă la bordul sedanului cu zero emisii peste 1.000 de kilometri cu un singur plin de baterie.

NIO ET7 a parcurs 1.044 de kilometri în condiții de iarnă

NIO

William Li și Shen Fei au condus timp de 14 ore un NIO ET7 echipat cu o baterie de 150 kWh. În total, ei au parcurs 1.044 de kilometri, distanță care leagă orașele Shanghai și Xiamen, cu o singură încărcare.

În timpul testului, mașina a folosit 97% din energia bateriei. Când au ajuns la destinație, NIO ET7 mai indica o autonomie de 36 de kilometri.În aceste condiții, NIO ET7 devine vehiculul electric cu cea mai mare autonomie din lume datorită pachetului său de baterii de 150 kWh dezvoltat de compania asiatică, relatează EV Market.

Performanța este cu atât mai lăudabilă cu cât și în China este iarnă, iar temperaturile în timpul testului au fost destul de scăzute. Iar cei peste 1.100 de kilometri parcurși cu o singură încărcare reprezintă o autonomie excelentă. De asemenea, modelul a avut perioade îndelungate un consum mediu de 132 kWh/km la o viteză medie de 84 km/h.

Stații de schimbare a bateriei NIO în China și în Europa

Compania NIO este recunoscută pentru tehnologia sa de schimbare a bateriei. De altfel, chinezii operează peste 2.000 de stații de înlocuire a bateriei atât în China, cât și în Europa.

Bateria de 150 kWh Ultra Long Range este compatibilă cu toată gama de vehicule electrice a producătorului chinez. Aceasta este disponibilă pentru utilizatorii serviciului de înlocuire a bateriei pe bază de abonament, care le permite șoferilor să crească în mod flexibil capacitatea în timpul unei călătorii.

Noul pachet de baterii de 150 kWh de la NIO are o densitate de energie de până la 360Wh/kg, marcând cea mai mare capacitate și densitate de energie pentru bateriile de mașini de producție în masă în China. Acumulatorul a fost furnizat de Beijing WeLion New Energy Technology.

Spre comparație, un pachet de baterii Nichel-Mangan-Cobalt (NMC) are o densitate de energie de 270 Wh/kg, în timp ce bateriile cu litiu-fier-fosfat (LFP) au în jur de 150 Wh/kg.

NIO ET7 este un sedan electric de dimensiuni mai generoase decât Tesla Model S. Are o lungime de 5.098 mm şi un ampatament de 3.060 mm. Modelul chinezesc este pus în mișcare de două motoare electrice, care oferă în total 653 CP şi 850 Nm de cuplu. Sedanul electric poate accelera de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde.

Începând cu 19 decembrie, NIO dispune de 2.322 de stații de schimbare a bateriei în întreaga lume: Dintre acestea, 2.289 se află în China, iar restul de 33 în Europa. Cea mai nouă a fost inaugurată pe 18 decembrie, la Amsterdam.

Articole similare

Lotus Eletre – detalii oficiale și prețuri pentru cel mai rapid SUV electric cu două motoare

Darius Pana

Industria auto europeană reia producția

Robert Stan

ACAROM: creștere de 19% pentru piața auto din România. Dacia, lider detașat și în iunie

Mihai Morcovescu