AUTOpro
Generale Concept car Green car Stiri

Conceptul Hyundai Flying Prophecy va apărea în filmul de animație „Spider-Man: Across the Spider-Verse”

Colaborarea dintre Hyundai Motor Company și Sony Pictures continuă cu cea de-a treia producție cinematografică. Este vorba despre filmul de animație „Spider-Man: Across the Spider-Verse”, care va avea premiera în luna iunie.

Filmul animat prezintă Flying Prophecy, o versiune a prototipului electric Prophecy. De asemenea, asiaticii prezintă și viziunea lor asupra viitorului mobilității. Cu această ocazie va fi demarată și o campanie globală de marketing dedicată modelelor complet electrice din gama Ioniq.

Hyundai, parteneriat strategic cu Sony Pictures

Hyundai

„Spider-Man: Across the Spider-Verse” este cea de-a treia productie din cadrul parteneriatului strategic Hyundai – Sony Pictures. Acesta este continuarea filmului care a câștigat premiul Oscar „Spider-Man: Into the Spider-Verse” (2018).

Acest parteneriat a debutat în 2021, odată cu lansarea filmului „Spider-Man: No Way Home”. În acea producție au apărut două modele ale producătorului sud-coreean: Ioniq 5 și Tucson. Un an mai târziu a urmat filmul „Uncharted”. Actorii Tom Holland și Mark Wahlberg au apărut alături de câteva exemplare Tucson și un Ioniq.

Acum, parteneriatul strategic continuă cu filmul de animație „Spider-Man: Across the Spider-Verse”. Acesta va avea premiera în cinematografe în luna iunie. Acțiunea filmului se desfășoară în anul 2099, în „Nueva York”, un oraș din Spider-Verse.

Cu această ocazie își va face debutul prototipul Flying Prophecy. Este vorba despre o versiune a conceptului electric Prophecy. Modelul a fost folosit ca sursă de inspirație pentru electricul Ioniq 6.

Hyundai va prezenta în același film de animație câteva dintre soluțiile sale pentru mobilitatea viitorului. Între acestea publicul va putea admira o nouă formă de mobilitate aeriană, care are drept scopul reducerea timpului petrecut în trafic. Mai mult, filmul prezintă și un robotaxi fictiv, bazat pe Hyundai Pony, primul model al mărcii asiatice.

Coreenii demarează și o campanie globală de marketing, care se va desfășura în perioada mai-iulie. Spotul TV animat, a cărui coloană sonoră este produsă de Metro Boomin, prezintă povestea lui Spider-Man alături de modelele Ioniq 6 și Ioniq 5.

Sursa: Hyundai

Articole similare

Jeep Avenger va fi primul SUV complet electric al mărcii americane pregătit pentru Europa

Darius Pana

BMW iX5 alimentat cu hidrogen, testat în deșert la 45 de grade Celsius

Mihai Morcovescu

Culture | 34 Things to Know Before You Visit China

Mihai Predescu