AUTOpro
Generale Stiri

Alfa Romeo va renunța la ecranele tactile de mari dimensiuni începând cu 2025

Italienii de la Alfa Romeo au anunțat recent că noua arhitectură electronică STLA Brain dezvoltată de Grupul Stellantis va fi folosită pe viitoarea generație Giulia, care va fi lansată în 2025.

Cu toate acestea, CEO-ul mărcii Jean-Philippe Imparato a declarat că asta nu va duce la o reinventare a filozofiei de design pentru interioarele modelelor sale în lupta cu rivalii germani.

Clienții Alfa Romeo nu mai doresc ecrane tactile în mașinile lor

Alfa Romeo

Cu toate că sunt la modă în industria auto, ecranele tactile de mari dimensiuni nu par a fi și pe placul clienților mărcii Alfa Romeo. Cel puțin asta reiese dintr-un sondaj intern realizat de producătorul italian.

Aceștia nu își mai doresc în mașinile pe care le conduc ecrane tactile uriașe. Știm cu toții că acum sunt oferite în interioarele automobilelor display-uri mari chiar și pentru pasagerul din dreapta. Cel mai elocvent exemplu îl reprezintă hyperscreen-ul MBUX de la Mercedes-Benz.

Într-un interviu acordat revistei britanice Autocar, șeful Alfa Romeo. Jean-Philippe Imparato, a vorbit despre acest subiect. El a precizat că persoanele care conduc un model al mărcii nu mai doresc ecrane de mari dimensiuni.

„Respect ceea ce face Mercedes-Benz cu tehnologia sa digitală. Dar, clienții mei nu caută ecrane de infotainment cu diagonala de un metru în mașinile lor sau 200 de sisteme de asistență digitală (…) Ei își doresc, pur și simplu, să conducă”, a spus Imparato.

În același timp, șeful mărcii torineze a mai adăugat faptul că primul model Alfa Romeo care va primi noul design al planșei de bord va sosi în 2025. Foarte probabil, acesta va fi noua generație Giulia. Noul limbaj de design va adopta arhitectura STLA Brain, însă nu va avea ecrane de mari dimensiuni.

Alfa Romeo Giulia și Stelvio dispun de un ecran central de 8,8 inch, iar Tonale are un display de 10,25 inch. Toate sunt echipate cu un instrumentar de bord digital și un display de 12,3 inch pentru sistemul multimedia.

Sursa: Autocar

Articole similare

Sebastian Leob a zdrobit recordul la Pikes Peak, cu un timp de 8:13.878

Jaguar va elimina din gamă SUV-uI electric I-Pace până cel târziu în 2025

Mihai Morcovescu

KG Mobility, fosta SsangYong, a dezvăluit noul Tivoli facelift. SUV-ul compact costă echivalentul a 12.800 de euro

Mihai Morcovescu