AUTOpro
Stiri Green car

VIDEO: Rimac Nevera a devenit cea mai rapidă mașină electrică de serie după ce a atins o viteză de 412 km/h

Rimac Nevera

Hypercar-ul Rimac Nevera a devenit cea mai rapidă mașină electrică de serie produsă vreodată după ce a reușit să atingă o viteză maximă de 412 km/h. La comenzi s-a aflat Miro Zrnčević, pilotul de teste al producătorului din Sveta Nedelja.

Totodată, recordul de viteză (măsurat cu un dispozitiv GPS Racelogic V-Box) a fost stabilit în modul „Top Speed”. Performanța a fost realizată pe circuitul de teste din orașul german Papenburg, care este cunoscut pentru cele două linii drepte, care măsoară fiecare câte 4 kilometri.

Rimac Nevera are 4 motoare electrice, care oferă 1.914 CP și 2.360 Nm

Rimac Nevera

Rimac Nevera este echipat cu patru motoare electrice, care dezvoltă împreună o putere maximă de 1.914 CP și 2.360 Nm de cuplu. Cu aceste resurse, Nevera este unul dintre cele mai puternice și mai performante automobile nu doar electrice.

În aceste condiții, lui Nevera îi sunt necesare doar 1,85 secunde pentru a sprinta de la 0 la 100 km/h, 4,3 secunde pentru a atinge o viteză de 160 km/h și 9,3 secunde pentru a ajunge la 300 km/h. Viteza maximă a hypercar-ului este limitată la 352 km/h.

Potrivit celor de la Rimac, mașina nu a fost modificată în vreun fel, fiind echipată cu aceleași anvelope cu care vine și un exemplar de client. Totodată, recordul de viteză (măsurat cu un dispozitiv GPS Racelogic V-Box) a fost stabilit în modul “Top Speed”.

Reprezentanții companiei conduse de Mate Rimac au precizat că bolidul lor cu emisii zero nu a suferit nici o modificare pentru a obține această performanță.

Astfel, bolidul al cărui preț de bază este de două milioane este echipat cu aceleași anvelope cu care vine și un exemplar pentru clienți.

Aceștia vor putea conduce la rândul lor cu această viteză impresionantă, însă doar în cadrul unor evenimente speciale organizate de Rimac și asistați de inginerii croați.

Sursa: Rimac Automobili

Articole similare

EVENIMENT Exclusiv AUTOpro. Interviu Jörgen Wulfsberg, director la CEVT: Mașina n-ar trebui să-mi spună ce să fac

Florin Amariei

Dacia Sandero City, modelul autohton pe care îl puteți cumpăra cu mai puțin de 9.000 de euro

Mihai Morcovescu

Peugeot a prezentat versiunea actualizată a subcompactei 208: versiune electrică cu 400 km autonomie

Mihai Morcovescu