Producătorul francez de automobile Renault a prezentat noul Kangoo E-Tech Electric, care este versiunea cu zero emisii a popularului monovolum. Noul vehicul folosește un propulsor electric de 120 CP și o baterie de 45 kWh, care promite o autonomie ce poate ajunge la 285 de kilometri.
Versiunea 100% electrică a lui Kangoo este prima de acest gen pe care constructorul din Hexagon o produce în cei 25 de ani care au trecut de la inaugurarea segmentului MPV-urilor și lansarea primei generații a monovolumului cu utilizare mixtă (pasageri și marfă).
Noul Kangoo electric va oferi un nivel de confort mai ridicat, dar și un caracter practic superior predecesorilor săi .
Renault Kangoo E-Tech Electric promite o autonomie de 285 de kilometri
Noul Renault Kangoo E-Tech este echipat cu un motor electric care produce 120 CP și 245 de Nm de cuplu. Acesta este alimentat de la o baterie cu o capacitate de 45 kWh, care promite o autonomie de până la 285 de kilometri în regim WLTP.
Echiparea standard oferă, între altele, două sisteme de încărcare „on-board” a acumulatorului. Primul este un încărcător AC de 11 kW cu trei faze pentru uz casnic.
Cel de-al doilea încărcător este DC de 22 kW, care are nevoie de două ore și 40 de minute pentru a se reîncărca până la 80%.
De asemenea, va fi disponibil și un încărcător de 80 kW cu 3 faze pentru încărcare rapidă, care va recupera 170 de kilometri de autonomie în doar 30 de minute.. Timpul de încărcare la un wallbox de 7,4 kWh durează mai puțin de 6 ore.
Noul Renault E-Tech Electric are portbagaj de 850 de litri
Din punct de vedere estetic, noul Renault Kangoo E-Tech Electric este identic cu versiunea echipată cu motoare cu combustie internă. Există, însă, o deosebire la nivelul siglei, care în cazul modelului cu emisii zero ascunde priza de încărcare.
La interior nu există nici o diferență comparativ cu versiunile convenționale. Ca dotări amintim un instrumentar digital de 10 inch, instalație de climatizare automată bi-zonă și sistemul multimedia Renault Easy Link.
Spre deosebire de variantele cu motoare termice există mai multe spații de depozitare, care au o capacitate totală de 49 de litri.
Scaunele de pe cel de-al doilea rând pot fi reglate pe lungime și se regăsesc doar pe varianta electrică. Cu aceste scaune în poziție normală, portbagajul are un volum de 850 de litri, în timp ce, dacă sunt rabatate, spațiul destinat bagajelor va crește până la 2.500 de litri.
În același timp, barele de pe plafon se pot regla pentru a putea fi transportate obiecte mai lungi sau mai late. Noul Kangoo E-Tech va fi disponibil în trei niveluri de echipare: Authentic, Equilibre și Techno.
Noul Kangoo electric vine cu 14 sisteme de asistență pentru șofer, iar unele dintre acestea oferă și conducere autonomă de nivel 2. Sistemul de regenerare a energiei prin frânare dispune de trei moduri: Sailing, Drive și Brake.
Noul Renault Kangoo E-Tech Electric va debuta public la Salonul Auto de la Paris, iar listele de comenzi se vor deschide pe 17 octombrie. Livrările vor demara la sfârșitul anului curent.