AUTOpro
Stiri AUTO pro Exclusiv Interviuri

Interviu în exclusivitate AUTOpro cu Arnaud Belloni – episodul 3. „Pe 18 iunie vom introduce un nou model Renault! Este o surpriză!”

Arnaud Belloni - CBO Renault

Ultimul episod dedicat lui Arnaud Belloni, Chief Branding Officer al Grupului Renault, aduce o informație în premieră, aflată de la executivul francez de către Dan Vardie, fondatorul și chairman AUTOBEST – „pe 18 iunie Renault va prezenta un model nou, o surpriză!”

Masa rotundă în centrul căreia s-a aflat, la figurat, Arnaud Belloni, organizată cu ocazia celei de-a 22-a ediții a Galei Premiilor AUTOBEST, ne-a dezvăluit câteva detalii și informații din universul echipei de marketing a Grupului Renault. Am văzut aici și aici care sunt aceste noutăți, iar azi încheiem serialul cu cea mai spectaculoasă declarație a CBO-ului.

Arnaud Belloni - AUTOBEST 2023

În data de 18 iunie 2023, Renault va dezvălui în premieră mondială un model cu totul nou, „o surpriză” inclusiv pentru Juriul AUTOBEST, așa cum nu s-a ferit să afirme chiar invitatul special al mesei rotunde de la Rotterdam, Țările de Jos.

Despre ce este vorba mai exact, evident că Arnaud nu a dorit să dea mai multe detalii, altfel nu ar mai fi fost vorba în niciun caz despre o supriză, nu-i așa?

Renault

Totuși, potrivit informațiilor ce au fost deja distribuite în mod oficial de către departamentul de comunicare al Grupului Renault, pe 18 iunie va fi prezentat noul Rafale, cu ocazia Salonului Aeronautic de la Le Bourget.

Anunțul oficial pentru dezvăluirea lui Renault Rafale a fost făcut în data de 16 mai, însă Juriul AUTOBEST știa deja de la Arnaud Belloni cu câteva zile înainte data exactă la care noul SUV coupe va avea premiera.

Noul Renault Rafale face parte din noua gamă dezvoltată de francezi prin care aceștia pun tot mai tare accentul pe segmentul C și pe automobile de o calitate superioară, care „să se vândă singure, fără a mai fi nevoie de atât de mult marketing”, după cum afirma chiar Arnaud Belloni cu ocazia evenimentului de la Rotterdam. Pe de altă parte, tot el ne spune că este nevoie ca prin marketing „să vorbești cu sufletul oamenilor, aceasta este cea mai bună rețetă”. Așadar, Belloni își dorește ca Renault să producă mașini excepționale din punct de vedere tehnic, dar care să și poată comunica cu oamenii, să trezească emoții.   

Totodată, Belloni a reafirmat implicarea tot mai intensă a Grupului Renault pe zona de tehnologie, așadar ne așteptăm ca Rafale să fie cel puțin la același nivel cu Austral, SUV-ul multipremiat, ales chiar Best Buy Car of Europe de către Juriul AUTOBEST.

Articole similare

Michelle Jou se alătură Castrol în calitate de CEO, după pensionarea lui Mandhir Singh

Filip Sîrbu

Citroen introduce în gama C5 Aircross o nouă motorizare hibrid de 136 CP

Mihai Morcovescu

Ford stabilește noi obiective, dar nu vorbește despre un nou produs pentru uzina de la Craiova

administrator_autopromag