Producătorul german de automobile Volkswagen a dezvăluit noul concept ID.2all. Acesta prefigurează un model de clasă mică pur electric accesibil, care ar urma să aibă un preț de până în 25.000 de euro. Așa cum sugerează și denumirea „all”, hatchback-ul de serie cu emisii zero se va adresa mai multor categorii de clienți.
Potrivit informațiilor oferite de compania din Wolfsburg, modelul va fi poziționat în gamă sub ID.3 și își va face debutul în anul 2025 ca rival direct pentru viitorul Tesla Model 2 și pentru viitoarele mașini electrice de proveniență chineză.
Volkswagen ID.2all oferă 226 CP și un sprint 0-100 km/h de sub 7 secunde

Volkswagen continuă povestea de succes a mașinilor sale compacte în era mobilității electrice și oferă o primă privire asupra unui viitor model de producție cu emisii zero de dimensiuni reduse. Acesta va fi unul dintre cele 10 noi modele electrice pe care Volkswagen le va lansa până în 2026.
Conceptul ID.2all este construit pe aceeași platformă MEB pe care o folosesc și ID.3 și ID.Buzz, doar că într-o versiune mai scurtă. Precursorul viitorului automobil de serie va fi primul cu tracțiune pe puntea față construit pe această platformă și va fi propulsat de un motor electric de 226 CP.
Acest bagaj de putere îl va ajuta să atingă o viteză de vârf de 160 km/h și să realizeze sprintul 0-100 de km/h în mai puțin de 7 secunde. În plus, autonomia maximă anunțată ajunge până la 450 de kilometri în ciclu WLTP.









În ceea ce privește dimensiunile, ID.2all se laudă cu o lungime de 4,05 metri, o valoare apropiată de cea a lui Polo. În plus, ampatamentul măsoară 2,6 metri, ceea ce înseamnă că mașina va oferi cam același spațiu la interior.
Din punct de vedere estetic, noul VW ID.2all propune un nou limbaj de design, care se distinge printr-un detaliu interesant, și anume montantul C. Volkswagen spune că acesta a fost dezvoltat pentru Golf.
Noul concept afișează un look modern, mult mai apropiat de cel al celorlalte modelele electrice din gama Volkswagen ID, caracterizat de o caroserie cu linii clare, robuste, dar care păstrează un design plăcut ochiului.
Volkswagen ID.2all oferă un interior tehnologizat

Interiorul are, de asemenea, un design clar și se caracterizează prin materiale mai bune decât cele de pe ID.3. De asemenea, germanii au montat un sistem de infotainment cu două ecrane generoase, un instrumentar de bord de 10,9 inch și un display central imens de 12,9 inch.
Interesant este faptul că germanii revin la comenzile fizice pentru sistemul audio și cel de climatizare. Acestea sunt poziționate sub display-ul central și pe volan, iar pe consola centrală regăsim un controller rotund pentru sistemul multimedia.
În ceea ce privește spațiul, Volkswagen promite un portbagaj de 490 de litri. Acesta poate ajunge la 1.330 de litri cu bancheta rabatată. În plus, și scaunul din dreapta poate fi pliat, ceea ce favorizează transportarea unor obiecte cu o lungime de 2,2 metri.

















Nu există informații despre baterie, dar cei de la Volkswagen spun că repriza de încărcare 10-80% la o priză rapidă se va face în doar 20 de minute. La o priză AC, electrica germană va putea fi încărcată cu 11 kW.
După cum spuneam, viitorul model de serie bazat pe conceptul Volkswagen ID.2all va fi lansat în 2025 și va avea un preț de până în 25.00 de euro.