Constructorul japonez Toyota anunță două noi versiuni în gama popularului său pick-up Hilux, care vor fi disponibile în Europa.
Pentru prima dată în istoria sa, acest model primește un sistem mild-hybrid de 48 de volți.
Toyota Hilux mild-hybrid vine cu 204 CP și 500 Nm de cuplu

Denumită Hilux Hybrid 48V, versiunea mild-hybrid reprezintă o premieră în gama camionetei nipone. Aceasta combină motorul diesel de 2,8 litri cu un generator electric. Sistemul electrificat oferă 204 CP și un cuplu de 500 Nm. Bateria de 7,6 kg, care a fost montată sub scaunele din spate, furnizează un surplus de 16 CP și 65 Nm.
Conform informațiilor oferite de Toyota, noul sistem mild-hybrid reduce consumul de carburant și emisiile de CO₂ cu aproximativ 5% comparativ cu versiunile anterioare echipate doar cu motoare diesel.


















O altă noutate pentru această variantă o reprezintă integrarea sistemului Multi-Terrain Select. Acesta oferă șase moduri de rulare, în funcție de suprafață: Sand, Mud, Rock, Dirt, Deep Snow și Auto. Afișajul digital cu informații multiple al lui Hilux are un fundal diferit pentru fiecare dintre aceste moduri.
Hilux Hybrid 48V măsoară 5.325 mm în lungime, până la 1.900 mm în lățime și 1.865 mm în înălțime. Este un pick-up practic, varianta cu cabină dublă oferind un pat lung de 1.555 mm. Sistemul mild-hybrid nu diminuează în nici un fel sarcina utilă, care este de până la 1.000 kg. Capacitatea de remorcare este de 3.500 kg.
Hilux primește o nouă variantă de top GR Sport II

A doua versiune lansată de Toyota se numește Hilux GR Sport II și este noul vârf de gamă. Aceasta propune o serie de noutăți estetice, inspirate de mașinile de competiție din Campionatul Mondial de Rally-Raid. Cele mai importante sunt accentele negre de pe grilă, praguri, oglinzi, mânerele ușilor și bara de protecție spate.
De asemenea, modelul dispune de jante negre de 17 inch cu design schimbat și noi protecții laterale pentru aripi. În plus, etrierele, amortizoarele și arcurile elicoidale sunt vopsite în roșu.
Interiorul a fost, de asemenea, revizuit. Scaunele sport sunt îmbrăcate în piele sintetică neagră și prezintă cusături și perforații argintii, iar centurile de siguranță sunt roșii. Volanul și bordul includ detalii contrastante în aceeași nuanță, iar schimbarea treptelor se poate face și de la padelele din aluminiu montate în spatele volanului. Ornamentele din fibră de carbon de pe bord și panourile ușilor completează aspectul sportiv al habitaclului.

















Din punct de vedere tehnic, noua Hilux GR Sport II vine cu o suspensie revizuită și punți mai late. Acestea măsoară 135 mm pe față și 155 mm pe spate. Aceste modificări se traduc printr-o gardă la sol mai mare, de 323 mm, în timp ce unghiul de atac a crescut de la 29 la 30 de grade.
Noua variantă de top este pusă în mișcare de același motor turbodiesel de 2,8 litri, care oferă 204 CP și 500 Nm. Acesta este asociat unei transmisii automate cu 6 rapoarte.