AUTOpro
Generale Green car Stiri

Skoda Enyaq RS oferă acum mai multă putere și o autonomie mai mare

Skoda

Skoda anunță că introduce o serie de actualizări importante pentru Enyaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului său electric.

Astfel, modelul cu emisii zero din Mlada Boleslav vine cu un motor mai puternic și cu o autonomie mai mare.

Skoda Enyaq RS vine cu 40 CP mai mult și cu o autonomie ce depășește 540 km

Skoda

Lansat fix în urmă cu un an, SUV-ul electric de înaltă performanță de la Skoda primește un upgrade important. Astfel, cehii au pregătit un propulsor mai puternic, care a fost recalibrat astfel încât să ofere o autonomie mai mare ca până acum.

Concret, noua versiune a lui Enyaq RS dezvoltă acum 335 CP, cu 40 de „cai” mai mult decât până acum. Cu noul bagaj de resurse, SUV-ul electric de performanță realizează acum sprintul 0-100 de km/h în doar 5,5 secunde. Timpul este mai bun cu o secundă comparativ cu modelul anterior.

Plusul de putere vine de obicei în detrimentul autonomiei. Nu și în acest caz, asta pentru că Enyaq RS actualizat poate parcurge acum 541 de kilometri (WLTP) în versiunea cu caroserie normală. În varianta Coupe, Enyaq RS poate parcurge 547 de kilometri. Vorbim despre 24, respectiv 25 de kilometri în plus față de versiunile anterioare.

În ceea ce privește puterea de încărcare, Skoda Enyaq RS va putea trage acum un curent de până la 175 kW la o priză de încărcare rapidă. În aceste condiții, repriza de încărcare 10%- 80% va dura 28 de minute, cu opt minute mai puțin decât până acum.

Constructorul ceh propune și o serie de noutăți subtile la interior. Instrumentarul digital, sistemul multimedia și display-ul „Heads-Up” au acum interfațe ușor modificate.

Din punct de vedere estetic Enyaq RS a rămas neschimbat. La începutul acestui an, Enyaq a primit un nou nivel de echipare de top Laurin & Klement. Skoda a tachinat deja a doua generație Enyaq, care va debuta în 2025.

Sursa: Skoda via Motor1

Articole similare

Tesla va folosi mii de roboți umanoizi Optimus în fabricile sale (cu video)

Mihai Morcovescu

Dacia, de la Duster la Bigster

Filip Sîrbu

Cum arată importurile de mașini din Europa, China și SUA raportate la producțiile interne

Darius Pana