AUTOpro
Generale Stiri

Noul Maserati GranTurismo a ajuns în România și are un preț de catalog care pornește de la 181.524 de euro

Lansat în toamna anului trecut, noul Maserati GranTurismo a ajuns, în sfârșit, și în România. Casa „Tridentului” din București se numără printre puținele piețe europene care are privilegiul de a expune fizic noul model al producătorului italian. Foto: Dragoș Savu.

Modelul este oferit în versiuni cu motoare termice, dar și într-o versiune pur electrică, denumită Folgore. Practic, vorbim despre primul model pur electric din istoria mărcii.

Noul Maserati GranTurismo este disponibil în trei echipări: Modena, Trofeo și Folgore

Maserati

Noul Maserati GranTurismo este cel mai puternic model creat vreodată de italieni, dar și, totodată, cel mai ușor coupe cu patru locuri din segmentul său (1.795 kg). De asemenea, mașina oferă acum mai mult spațiu la interior și un volum al portbagajului care a crescut cu 20% comparativ cu versiunea anterioară.

Mașina este produsă în întregime de către Maserati Innovation Lab din Modena și a fost proiectat de centrul de design al producătorului din Torino.

Sunt disponibile trei variante: Modena, Trofeo și, așa cum spuneam, cea pur electrică Folgore. În momentul de față sunt disponibile doar primele două, în timp ce versiunea 100% electrică va putea fi pre-comandată începând cu jumătatea anului curent.

Maserati GranTurismo Folgore este cea mai rapidă mașină electrică de serie de pe piață. Producătorul din Modena a anunțat că, în 2025, toate modelele din portofoliu vor avea și o versiune cu zero emisii. În același timp, în 2030, întreaga gamă a „Tridentului” va fi exclusiv electrică.

Cât costă noul Maserati GranTurismo în România?

Noul Maserati Granturismo are pe piața locală un preț de pornire de 181.524 de euro cu TVA. Acesta este valabil pentru echiparea Modena cu motor Nettuno V6 de 490 CP și 600 Nm de cuplu. Versiunea Trofeo de 550 CP și 660 Nm, care a fost expusă în showroom la evenimentul de lansare, pornește de la 225.450 de euro cu TVA.

Varianta 100% electrică Folgore folosește trei motoare electrice, unul amplasat frontal, iar celelalte două pe puntea posterioară. Cele trei unități livrează împreună 1200 CP și 1.350 Nm.

Aceste resurse îi permite lui GranTurismo Folgore să sprinteze de la 0 la 100 de km/h în 2,7 secunde și să atingă o viteză de top de 320 km/h. Bateria pe care o folosește are o capacitate de 92,5 kWh, iar mașina utilizează o arhitectură de 800 de volți.

Sursa: Maserati

Articole similare

LEVC TX – sigur pentru pasageri pe timp de pandemie

administrator_autopromag

BMW a prezentat la Concursul de Eleganță din Villa d’Este modelul unicat Z4 Touring Coupe

Mihai Morcovescu

Ineos Grenadier primește o ediție specială: vor fi produse doar 1.924 de unități

Mihai Morcovescu