AUTOpro
Generale Green car Stiri

Volkswagen pregătește un model electric accesibil, care ar urma să coste sub 20.000 de euro

Șeful Volkswagen, Thomas Schäfer, a confirmat că printre cele zece noi modele complet electrice pe care producătorul german le va lansa până în 2026 își va face loc și unul mai accesibil chiar și decât viitorul ID.2. Viitorul model de clasă mini cu emisii zero ar urma să aibă un preț situat sub pragul de 20.000 de euro.

Potrivit celor mai noi informații care circulă în industrie, viitorul vehicul electric se va numi ID.1 și va fi construit pe platforma MEB Entry. Producția ar trebui să debuteze în cursul anului 2027.

Viitorul Volkswagen ID.1 va oferi o autonomie de 400 de kilometri

Volkswagen

Constructorul german continuă procesul de procesul de tranziție către un viitor 100% electric cu un nou model cu emisii zero de dimensiuni reduse. Acesta va fi unul dintre cele 10 noi automobile „verzi” pe care Volkswagen le va lansa până în 2026.

VW tocmai a dezvăluit noul conceptul ID.2all, care prefigurează viitorul model de serie ID.2, o electrică de 25.000 de euro care va oferi o autonomie de 450 de kilometri. Evident că germanii nu se vor opri aici și, potrivit șefului Thomas Schafer, citat de britanicii de la Autocar, vor lansa un model entry-level și mai accesibil, care se va numi foarte probabil ID.1.

„Lucrăm, de asemenea, la o mașină electrică al cărui preț va fi sub 20.000 de euro, iar aceasta reprezintă o provocare și mai mare”, a declarat Schäfer pentru Autocar. Boss-ul german recunoaște că „nu este ușor să produci un vehicul care să fie profitabil la un preț de nici 20.000 de euro”.

Potrivit sursei citate, viitorul Volkswagen ID. 1 ar urma să aibă un gabarit similar cu cel al lui Polo. În același timp, este foarte posibil ca mașina să folosească o baterie de 57 kWh, ceea ce s-ar traduce printr-o autonomie de aproximativ 400 de kilometri, adică o valoare apropiată de cea a viitorului ID.2.

CEO-ul Volkswagen a mai precizat că viitorul ID.1 nu va fi asamblat în Spania alături de celelalte modele construite pe platforma MEB Entry. Deși, nu a fost confirmat viitorul sit de producție pentru ID.1, acesta ar urma să fie produs într-o țară din afara Europei.

Sursa: Autocar

Articole similare

Dacia Duster este Mașina Anului 2018 în România

Filip Sîrbu

Ultimele exemplare Smart ForTwo cu motor termic fac parte dintr-o serie limitată la doar 21 de exemplare

Dragos Baltateanu

Dacia își va transforma gama de modele. Vor fi lansate 5 noi automobile, între care și un pick-up

Mihai Morcovescu