AUTOpro
Stiri

Citroen începe campania de promovare pentru C5 Aircross SUV Hybrid

Citroen C5 Aircross Hybrid

Dezvăluit pe 6 noiembrie 2019 și deja disponibil pentru comandă în Europa, Citroën C5 Aircross SUV Hybrid lansează ofensiva de electrificare a mărcii Citroën.

Pentru a însoți lansarea noului C5 Aircross SUV Hybrid, Citroën dezvăluie cea mai recentă campanie publicitară.

Marca face un nou pas în ofensiva produselor sale cu C5 Aircross SUV Hybrid, produs în Franța la uzina Rennes-La Janais, alături de versiunea convențională a modelului, destinată pieței din Europa și care s-a vândut deja în peste 130.000 de unități. O referință în materie de confort, în special datorită suspensiei sale cu tehnologie Progressive Hydraulic Cushions®, scaunelor Advanced Comfort, arhitecturii modulare a interiorului și celor 20 de tehnologii de asistență la condus, C5 Aircross SUV merge și mai departe în programul Citroën Advanced Comfort® datorită versiunii sale plug-in hybrid. C5 Aircross SUV Hybrid inaugurează ë-Comfort, o nouă experiență de confort, printr-o rulare lină și silențioasă. Motorul său plug-in hybrid care oferă 225 CP combină tehnologia și costurile de rulare competitive cu o autonomie de 55 km în regim de rulare electric, emisii de CO2 începând de la 32 g/km și un consum de combustibil ce pornește de la 1,4 l/100 km WLTP.

Fidelă ADN-ului său, Marca a lansat SUV-ul C5 Aircross drept „SUV-ul de clasă confort”. Citroën extinde această poziționare pentru a comercializa versiunea plug-in hybrid a modelului său emblematic. Silențiozitatea asociată cu energia electrică aduce un avantaj suplimentar major al Citroën: confortul. Așadar, silențiozitatea reprezintă expresia supremă a confortului, al cărei beneficiu este prezentat în acest nou film.

În spotul realizat cu agenția Traction, trei colegi călătoresc la bordul unui Citroën C5 Aircross SUV HYBRID. Unul dintre ei, așezat în spate, nu va înceta să vorbească.

Arătând un entuziasm pe care ceilalți pasageri nu par să îl împărtășească, el trece de la un subiect la altul, lansat fiind într-un monolog interminabil folosind jargonul tehnic. În față, șoferul și pasagera sa, deși vizibil stânjeniți, aruncă o privire lungă, obosită, unul asupra celuilalt și par să-și dorească un singur lucru: puțină liniște. În timp ce vorbărețul nostru începe o tiradă despre confortul mașinii, el subliniază că este păcat că aceasta nu este și electrică… O binecuvântare pentru șofer, care profită de acest lucru pentru a activa modul de condus 100% electric al vehiculului. Tăcerea completă domnește acum în habitaclu.

Regizat de Didier Barcelo (și produs de HENRY), filmul va fi lansat mai întâi pe rețelele de socializare și apoi la televiziunile din Europa, începând din septembrie 2020.

Aflată mereu în centrul pieței auto, Citroën este o marcă recunoscută în sensul nobil al cuvântului încă din 1919, principala sa sursă de inspirație fiind oamenii și stilurile lor de viață. Acest spirit este subliniat prin semnătura sa „Inspired by You” și regăsit în vehiculele cu un design unic și un confort de referință. Citroën se face remarcat față de alți producători, oferind clienților săi o experiență unică (produse precum Citroën Advisor, „La Maison Citroën” etc.). În 2019, marca a vândut 1 milion de vehicule în mai mult de 90 de țări.

Articole similare

Grupul Stellantis testează motoare Euro 6 pe bază de combustibili sintetici

Mihai Morcovescu

Carlos Tavares despre Stellantis: „Great, rather than big”

Dan Vardie

Vehiculele electrice vor avea până în 2027 costuri de producție mai mici decât cele termice

Mihai Morcovescu

Leave a Comment