AUTOpro
Inside story Interviuri

Despre viitorul lui Cadillac, cu Johan de Nysschen

Într-un interviu realizat în exclusivitate AUTO pro, și pe care îl puteți citi în numărul 36 al revistei, Johan de Nysschen, președintele Cadillac, a declarat că recentul lansatul model CT6 nu va fi decât temporar vârful de gamă al mărcii. CT6 este o adevărată limuzină, cu o lungime de aproape 5,2 metri, ceea ce în Europa l-ar pune în concurență directă cu Mercedes-Benz Clasa S sau BMW Seria 7. Cu toate acestea, viitorul apropiat ne va dezvălui un model și mai luxos pe post de navă amiral.

 Johan-de-Nysschen

Cadillac are pretenții de a redeveni un brand de talie mondială, trecând printr-un proces de reorganizare, care a pornit chiar de la mutarea sediului din Detroit la New York. ”Am luat decizia de a face din Cadillac o afacere separată de General Motors” – ne-a declarat de Nysschen, care a venit anul trecut de la Infiniti. ”Țintim ca până la finalul acestui deceniu să ne extindem prezența în noi segmente de piață, pentru a ajunge în jurul valorii de o jumătate de milion de exemplare vândute anual. Dar nu vrem Cadillac-uri parcate pe fiecare alee, ci doar pe aleile care trebuie.” – a continuat acesta, amintind de faptul că vorbim de un brand aspirațional.

 

Cadillac nu se va concentra însă și pe piața europeană, cel puțin nu până la finalul acestui deceniu. Este vizată în special o dezvoltare rapidă în China și abia ulterior modificarea gamei pentru pretențiile europenilor, inclusiv în ceea ce privește motorizările diesel.

 

”Cred că este mai bine să ”provocăm” Europa dintr-o poziție mai puternică decât cea de astăzi. Până atunci vom propune anumite modele dezirabile, ca versiunile ”V” sau ATS Coupé, cu ținta unor volume mici, dar pentru a capta imaginația europenilor și pentru a ține brand-ul măcar puțin activ până ce vom fi gata cu produsele potrivite” a adăugat de Nysschen.  

Articole similare

Interviu în exclusivitate Olivier Francois, Episodul 2 – „Vreau să fiu pionierul hibridului democratic!”

Darius Pana

“Ne place să spunem că noi oferim Data Power, nu Horse Power, într-un dispozitiv inteligent, pe roți.”Andreas Schaaf, CCO Byton.

Dan Damian

UPDATE Opel Corsa-e, în premieră pentru AUTOpro

administrator_autopromag

Leave a Comment