AUTOpro
Generale Plug-in Hybrid Stiri

VIDEO: Porsche Cayenne facelift testat în condiții extreme înainte de lansarea din primăvară

Producătorul german de automobile Porsche a dat publicității imagini cu viitorul Cayenne facelift, care a fost testat pe patru continente în condiții extreme prin zăpadă, noroi și chiar printre dune de nisip.

Actuala generație a SUV-ului a fost lansată în anul 2017, astfel că a venit momentul să fie supus unei operații de restilizare. Noua versiune a SUV-ului din Stuttgart urmează să fie lansat pe piață în luna aprilie.

Porsche Cayenne facelift testat pe patru continente

Porsche

Porsche pregătește cu meticulozitate lansarea noului Cayenne facelift. Până atunci, mai multe prototipuri pre-producție au fost supuse unor teste de anduranță cu adevărat provocatoare pentru ca inginerii germani să se asigura că modelul îndeplinește standardele înalte de calitate ale companiei.

După lansarea din urmă cu șase ani, constructorul a adus constant îmbunătățiri celei de-a treia generații a SUV-ului său în materie de grup motopropulsor, șasiu, design, echipamente și conectivitate. De altfel, potrivit managerului de serie Michael Schätzle, Cayenne va primi „unul dintre cele mai extinse upgrade-uri de produs din istoria mărcii”.

Până la momentul lansării, Porsche a publicat un set de fotografii și un filmuleț realizate în timpul testelor oficiale cu Cayenne facelift.

SUV-ul a fost pus la încercări extreme prin zăpadă, noroi și printre dune de nisip pe patru continente, și anume în interiorul Cercului Arctic, în deșertul saharian din Maroc, în Spania și în SUA. Testele au însumat peste patru milioane de kilometri.

Ce motoare va avea Porsche Cayenne facelift?

Printre noutățile cu care va veni Cayenne facelift se numără câteva motorizări mai puternice. Astfel, modelul entry-level va folosi un motor V6 turbo de 3,0 litri. Acesta va oferi 349 CP, cu 14 „cai” mai mult comparativ cu actuala versiune, și un cuplu mărit cu 50 Nm, până la 502 Nm.

Varianta de performanță S va primi un propulsor nou V8 twin-turbo de 4,0 litri, care va dezvolta 468 CP și 600 Nm de cuplu. Acesta va lua locul motorului V6 turbo de 2,9 litri de pe actualul model.

Vârful de gamă – Turbo GT – va oferi cu 20 CP mai mult decât versiunea aflată pe piață, urmând să dezvolte 651 CP. Cuplul motor va fi de 850 Nm.

În același timp, vor exista și versiuni electrificate, care vor fi echipate cu un charger on-board de 11 kW. Acestea vor folosi o baterie mai mare, de 25,9 kWh, cu 8 kWh în plus față de cea de acum. În schimb, modelul Cayenne E-Hybrid va genera 462 CP, cu 8 „cai” mai mult decât în prezent, și un cuplu de 650 Nm, cu 50 mai puțin decât în prezent.

Cei de la Porsche anunță că vor urma alte patru versiuni dotate cu motorizări hibride. De asemenea, ulterior va fi lansată cea mai puternică versiune a lui Cayenne facelift, denumită Turbo S E-Hybrid, despre care nu se știe nimic deocamdată.

Noul Cayenne facelift va avea un nou design

Din punct de vedere vizual, Cayenne facelift va primi noi faruri HD Matrix LED, bare de protecție restilizate, o capotă nouă și aripi redesenate. În plus, clienții vor avea la dispoziție noi culori pentru caroserie și jante cu design schimbat.

La interior, va exista un instrumentar digital curbat de 12,6 inch și un ecran central ceva mai mic, de 12,3 inch, pentru sistemul multimedia.

Opțional va fi disponibil un ecran de 10,9 inch, care va putea fi amplasat în zona torpedoului. În plus, noua versiune Porsche Cayenne va avea comenzi digitale pentru instalația de climatizare și un buton Start/Stop mai mare.

Din punct de vedere tehnic, modelul va primi o suspensie mult îmbunătățită, care este gândită astfel încât să ofere un comportament dinamic atât pe asfalt, cât și în regim off-road.

Cum spuneam, noul Porsche Cayenne facelift își va face debutul în cursul lunii aprilie.

Sursa: Porsche

Articole similare

Notățile BMW pentru Salonul Auto de la Leipzig

SUA și-a propus să restricţioneze importurile de mașini produse în China

Mihai Morcovescu

Zem – mașina electrică ce colectează CO2

Darius Pana