Porsche a prezentat versiunea cu facelift a modelului 911 GT3, care este disponibil în două versiuni: GT3 și GT3 Touring Package.
Coupe-ul german vine cu o serie de îmbunătățiri estetice, tehnologice, dar și cu un plus de forță de apăsare.
Noul Porsche 911 GT3 facelift a primit jante noi care reduc masa mașinii cu până la 9 kg

Noul 911 GT3 facelift debutează cu o serie de modificări estetice, văzute și pe celelalte modele actualizate din gama 911. Astfel, la partea frontală regăsim un nou spoiler mai proeminent, faruri LED Matrix redesenate și prize de aer mai mari. De asemenea, sub caroserie au fost montate elemente aerodinamice noi, care contribuie la o forță de apăsare mai mare.
Și spatele mașinii a fost modificat, iar aici există acum un difuzor de aer mai pronunțat și o capotă pentru motor redesenată. În cazul versiunii GT3 Touring Package, eleronul fix a fost înlocuit cu unul extensibil, care include o aripă Gurney.









Aspectul exterior este completat de jante noi din aluminiu, care reduc greutatea cu 1,5 kg pentru fiecare roată, comparativ cu modelul anterior. Clienții vor putea opta pentru pachetul Weissach, oferit pentru prima dată pe 911 GT3. Acesta include jante din magneziu, care reduc greutatea vehiculului cu 9 kg. Masa totală este de 1.420 kg.
Același motor boxer de 510 CP și 450 Nm

Cea mai mare noutate de pe 911 GT3 facelift o reprezintă scaunele din spate, o premieră pentru acest model. Acestea sunt oferite doar pe versiunea Touring Package. Scaunele din față de tip scoică sunt îmbrăcate în piele și au un cadru din plastic ranforsat cu fibră de carbon. Scaunul șoferului include airbag toracic și este reglabil electric pe înălțime și manual pe lungime. Opțional pot fi dotate cu funcție de încălzire.
Pachetul opțional Weissach adaugă tapițerie din piele, combinată cu Race-Tex și inserții din fibră de carbon. Acest pachet include și un „roll-cage”. Sunt disponibile contra-cost și scaune sport adaptive, cu reglaj electric pe 18 direcții. În plus, tabloul de bord este acum complet digital.



Din punct de vedere tehnic nu există noutăți. Astfel, noul Porsche 911 GT3 facelift debutează cu același motor boxer cu 6 cilindri de 4,0 litri, care produce 510 CP și 450 Nm de cuplu. Acesta poate fi cuplat la o cutie de viteze automată PDK cu 7 trepte sau la una manuală cu 6 rapoarte.
Performanțele variază în funcție de transmisie. Astfel, echipat cu transmisia PDK, 911 GT3 facelift realizează sprintul 0-100 km/h în 3,4 secunde și atinge o viteză maximă de 311 km/h. În varianta cu transmisie manuală, modelul atinge „suta” în 3,9 secunde, iar viteza maximă este de 313 km/h.
Comenzile pentru Porsche 911 GT3 facelift vor fi deschise la sfârșitul anului curent pentru ambele versiuni. Prețurile vor fi anunțate cu puțin timp înainte.