AUTOpro
Generale Stiri

Noul Volkswagen Passat a debutat exclusiv în versiune break

Germanii de la Volkswagen au dezvăluit oficial cea de-a noua generație Passat. Noul model este disponibil exclusiv în variantă break și vine în numeroase versiuni de motorizare, între care dieseluri și unități hibride de până la 272 CP.

Producția noului Volkswagen Passat break a fost încredințată fabricii de la Bratislava (Slovacia).

Noul Volkswagen Passat este mai mare comparativ cu precedentul model

Volkswagen

Noul Volkswagen Passat va fi oferit pentru prima dată în istorie doar în varianta break, după ce sedanul a fost retras definitiv din producție în primăvara anului trecut.

Acum, VW Passat este mai mare, având o lungime de 4.917 mm (+144 mm), o lățime de 1.852 mm (+ 20 mm) și o înălțime de 1.506 mm. În dreptul ampatamentului sunt trecuți 2.841 mm, notează EV Market. Volumul portbagajului este de 690 de litri cu scaunele în poziție normală, însă odată rabatată bancheta, spațiul destinat bagajelor crește până la 1.920 de litri.

La interior, noul Passat dispune de un instrumentar de bord digital de 10,25 inch și de un ecran multimedia de 12,9 inch. Opțional, este disponibil un ecran de 15 inch și un head-up display. În premieră, maneta schimbătorului de viteze a noului Volkswagen Passat a fost repoziționat lângă volan, în genul modelelor electrice ca ID.7.

Pentru început, noul Passat va fi disponibil în 4 linii de echipare: Passat, Business, Elegance și R-Line. În funcție de echipare vor fi disponibile cruise-control adaptiv, asistent pentru schimbarea benzilor, frânare de urgență automată, sistem de păstrare a benzii, o funcție de frânare automată la întâlnirea unui vehicul în intersecții sau asistent de parcare.

Noul Volkswagen Passat primește motorizări hibride și diesel

Noul VW Passat este bazat pe platforma MQB Evo. Astfel, acesta primește două unități plug-in hybrid (eHybrid) cu o putere de 204 CP și 272 CP. Bateria are o capacitate netă de 19,7 kWh, care asigură o autonomie electrică de aproximativ 100 de kilometri.

Acumulatorul poate fi încărcat la punctele de încărcare AC cu 11 kW în loc de 3,6 kW cât era până acum. Passat Variant eHybrid poate fi încărcat chiar și cu până la 50 kW la stațiile de încărcare rapidă DC. Repriza de încărcare de la 10% la 80% durează 25 de minute la o stație de încărcare rapidă.

Break-ul german primește și motorizări mild-hybrid de 48 V (eTSI de 150 CP), care transformă energia cinetică în energie electrică și face posibilă funcția de coasting – rulare fără a utiliza motorul pe benzină.

De asemenea, din ofertă vor mai face parte două motoare turbo pe benzină 2.0 TSI de 204 CP și 265 CP, precum și trei motoare 2.0 TDI cu 122 CP, 150 CP și 193 CP.

O cutie de viteze automată DSG este oferită în standard. Versiunile cu puteri de 193 CP și 265 CP au în standard sistemul de tracțiune integrală 4MOTION, în timp ce toate celelalte modele au tracțiune față.

Deocamdată, prețurile noului Volkswagen Passat nu au fost comunicate.

Sursa: Volkswagen

Articole similare

Posibilităţi spectaculoase de personalizare prin programul MINI Accesorii Originale

“Nu știm dacă vom mai trece la Euro 7 pentru diesel”, Carlos Tavares, CEO PSA

Dan Damian

ACAROM: Vânzările de mașini noi au crescut cu circa 8% față de anul trecut. Cum se prezintă Dacia?

Mihai Morcovescu