AUTOpro
Generale Industrie Stiri

Fabrice Cambolive, fost director la Dacia, va fi începând cu 1 februarie noul CEO al mărcii Renault

Fabrice Cambolive

Fabrice Cambolive, care a condus marca Dacia în 2009 și ulterior a fost director comercial al reprezentanței Renault în România, va fi începând cu data de 1 februarie 2023 noul CEO al mărcii Renault. Membru al echipei de management al grupului francez, Cambolive va raporta direct șefului Renault Group, Luca de Meo.

Astfel, Cambolive își continuă ascensiunea în cadrul mărcii. El va lucra alături de Comitetul de Management al companiei din Hexagon pentru a consolida dezvoltarea durabilă și profitabilă a mărcii Renault.

Fabrice Cambolive era din 2021 COO al mărcii Renault

Fabrice Cambolive

În noul său rol, Fabrice Cambolive va asigura, în același timp, transformarea mărcii prin lansarea a 14 noi modele până în 2025, precum și prin extinderea Renault în Europa și la nivel internațional.

Sunt mândru că Fabrice Cambolive, prin prisma experienței sale de 30 de ani în cadrul grupului, preia conducerea mărcii Renault. Angajamentul său, experiența sa internațională și cunoașterea profundă a grupului îl vor ajuta să continue să asigure progresul mărcii în segmentele superioare valoric. Contez pe el pentru a ghida echipele pe parcursul transformării pe care marca Renault o va înregistra în următorii ani

Luca de Meo, CEO Renault

În vârstă de 54 de ani, Fabrice Cambolive a absolvit TBS Education Business School în Toulouse (Franța). S-a alăturat Grupului Renault în 1992 și timp de 20 de ani a ocupat diverse poziții de vânzări și de marketing în Spania, Elveția, Franța, Germania și România.

Cariera sa internațională a continuat în 2011, atunci când a fost numit vice president Sales & Marketing pentru Rusia și regiunea Eurasia, înainte de a fi numit CEO al Renault Brazilia în 2015. În 2017, a fost promovat Senior Vice President, președinte al Regiunii Africa-Orientul Mijlociu-India-Pacific.

În 2021, Fabrice Cambolive a fost numit Senior Vice President, Sales & Operations marca Renault, responsabil cu implementarea planului strategic Renaulution la nivel global și cu conducerea transformării modelului de afaceri al mărcii. În mai 2022, Fabrice Cambolive a fost numit COO al mărcii Renault.

Sursa: Renault

Articole similare

Cupra Born, primul model electric al spaniolilor, se poate comanda în România. Costă de la 43.359 de euro

Mihai Morcovescu

Abarth renunță la motoarele termice în Europa și devine marcă 100% electrică

Mihai Morcovescu

Dacia, campioană (și) la fiabilitate

Filip Sîrbu