AUTOpro
Generale Stiri

DS Automobiles simplifică din 2024 gama de modele și va avea doar două niveluri de echipare

Pe parcursul anului 2024, DS Automobiles va adopta o nouă structură de gamă, mai compactă, care se va baza pe doar două niveluri de echipare, denumite Pallas și Étoile.

Scopul este acela de a evidenția caracteristicile-cheie ale acestor modele înrădăcinate într-o moștenire care este în concordanță cu brandul.

Cele două niveluri de echipare DS Automobiles își au originile în Paris

DS Automobiles

Inspirat de distincția Palace, care este acordată celor mai luxoase hoteluri de cinci stele, numele Pallas revine în gama constructorului de automobile premium după o absență de șaizeci de ani.

Introdus ca o versiune nouă, DS Pallas era la acea vreme „menit să satisfacă aspirațiile celor mai pretențioși clienți”. Distins printr-o atenție extraordinară la detalii, acesta rămâne o semnătură de referință a DS-ului istoric.

Vârful de gamă DS primește în premieră numele Etoile. Acest termen reprezintă un simbol al Pieței Charles-de-Gaulle. În mijlocul acesteia se află renumitul Arc de Triumf. Această piață deservește cele mai emblematice alei pariziene, inclusiv celebrul Champs-Élysées, care formează o stea, conform designului supravegheat de baronul Haussmann.

Etoile reflectă, de asemenea, statutul suprem acordat dansatorilor din baletul Opéra National de Paris încă din secolul al XIX-lea.

Fiecare dintre cele două echipări va avea propria siglă. Pallas combină intrarea într-un mare palat parizian și Axa istorică a Parisului (Arcul de Triumf du Carrousel, Obeliscul Concorde, Arcul de Triumf și Arcul de la Defense). De partea cealaltă, Etoile ilustrează o rază luminoasă a celor 12 bulevarde care converg spre Piața Charles-de-Gaulle din Paris, cunoscută ca Place de l’Etoile până în 1970.

Noua gamă DS Pallas și Etoile va fi lansată mai întâi pe modelul DS4, în luna aprilie.

Sursa: DS AUtomobiles

Articole similare

Noul Fiat 500, acum electric

administrator_autopromag

Doi angajați ai unei uzine Mercedes-Benz sunt acuzați că au luat mită de milioane de euro

Mihai Morcovescu

Software-ul Toyota va fi open-source, trăiască Linux

Filip Sîrbu