AUTOpro
Generale Green car Stiri

Dacia a implementat noua imagine de marcă în peste 1.000 de showroom-uri

Reprezentanții Dacia au anunțat că, până la sfârșitul lunii noiembrie, peste 1.000 de showroom-uri din 30 de țări au adoptat noua identitate vizuală a mărcii.

În România, 97% dintre showroom-uri conțin noul logo al producătorului de automobile de la Mioveni.

Procesul de rebranding Dacia se va încheia în 2024

Dacia

În vara anului 2021, constructorul român prezenta noua identitate vizuală. Aceasta consta într-o nouă siglă, alcătuită din literele D și C unite între ele, vopsită în culoarea kaki.

Noul logo al mărcii a apărut pentru prima dată pe modelele sale începând cu anul următor. Odată cu această schimbare, multe dintre showroom-uri au adoptat, treptat, noua identitate vizuală.

Acum, la mai bine de doi ani distanță, Dacia a anunțat oficial că peste 1.000 de showroom-uri din 30 de țări au implementat noua identitate de marcă. Procesul de rebranding a început în aprilie anul trecut  și se va încheia în iunie 2024 odată cu intrarea în showroom-uri a noii generații Duster.

În urmă cu un an și jumătate. majoritatea showroom-urilor și-au modificat exteriorul. Începând din primăvara lui 2023 au fost reamenajate și interioarele acestora.

Doar în ultimul an, 750 de showroom-uri au adoptat noua identitate vizuală. Asta echivalează cu o medie de trei inaugurări în fiecare zi lucrătoare. În România, 58 dintre cele 60 de showroom-uri au adoptat deja la exterior noua identitate vizuală a mărcii. Până la sfârșitul anului, 35 de locații își vor schimba și interiorul.

Oficialii Dacia și-au propus ca până la lansarea noului Duster, în iunie 2024, toate showroom-urile Dacia din perimetrul de comercializare al mărcii să adopte noua identitate vizuală. Asta înseamnă aproape 2.000 de showroom-uri.

Sursa: Dacia

Articole similare

E-Lion Day: Peugeot integrează tehnologia ChatGPT pe toate modelele din gamă din 2024

Mihai Morcovescu

Salonul Auto de la New York se deschide săptămâna viitoare

Dan Damian

ACAROM: Numărul de înmatriculări de mașini noi în România a crescut în luna ianuarie cu peste 31%

Mihai Morcovescu