AUTOpro
Generale Industrie Stiri

Citroën și-a prezentat noua identitate vizuală a mărcii, care include o nouă siglă

Citroen

Producătorul francez de automobile Citroën și-a dezvăluit noua identitate vizuală a mărcii, care include o nouă siglă. Aceasta este cea de-a 10-a în istoria de 103 ani. Designul noului logo este inspirat de cel original, care a fost folosit în anul 1919.

Constructorul din Hexagon a renunțat la sigla tridimensională în favoarea uneia 2D. Aceasta are tentă retro și este, în fapt, o reinterpretare a logo-ului original.

Noua siglă a fost adoptată pentru prima dată de către fondatorul André Citroën, care a fost inspirat de succesul primei sale companii de prelucrare a metalelor care producea angrenaje în formă de chevron. De altfel, referința familiară și tehnică „deux chevrons” este și acum în centrul identității mărcii franceze.

Noua siglă Citroën va apărea pe modelele mărcii în a doua jumătate din 2023

Citroen

Producătorul francez împlinește 103 ani de existență în 2022, iar pentru a marca momentul așa cum se cuvine a dezvăluit noua siglă. Noul logo se înscrie în noua identitate de marcă, care va fi implementată pe toate suporturile fizice și digitale. Aceasta va fi însoțită de noua semnătură a brandului „Nothing Moves Us Like Citroën”.

Vorbim despre cea de-a zecea siglă din istoria de peste un secol a mărcii. Aceasta este inspirată de prima emblemă care a fost utilizată în 1919. În fapt, este vorba despre o reinterpretare modernă a acelui logo.

În ceea ce privește designul, noua siglă încorporează celebrele „deux chevrons”. Acestea sunt acum mai late și mai proeminente, fiind înconjurate de un cadru oval vertical mai moale. De asemenea, noua siglă va fi vopsită în mai multe culori, în funcție de model și de preferințele clienților.

Noua siglă va lua locul celei actuale și își va face apariția treptat pe toate modelele mărcii începând cu a doua jumătate a anului 2023. Odată cu dezvăluirea noului logo, Citroën a anunțat și o nouă direcție în materie de filozofie de design.

Citroën va dezvălui la sfârșitul lunii septembrie un nou concept-car

Noul logo a fost conceput de echipa de designeri a francezilor, iar identitatea de marcă a beneficiat de expertiza studioului de design al Grupului Stellantis din care face parte marca cu sediul la Poissy.

Odată cu noua identitate vizuală a mărcii, Citroën și-a propus să ofere clienților săi o mobilitate cu zero emisii cât mai accesibilă, precum și să extindă principalele valori ale brandului. Acestea se referă la accesibilitate, îndrăzneală și stare de bine a clienților.

Citroen

Odată cu noua siglă, reprezentanții Citroën au anunțat că aceasta se va regăsi pentru prima dată pe un nou concept-car, care va fi prezentat la sfârșitul lunii septembrie. Noua siglă o va înlocui treptat pe cea veche și va fi văzută la toate modelele mărcii începând cu a doua jumătate a lui 2023.

Așa cum am precizat, noua siglă Citroen va debuta la un concept nou, iar aceasta va fi adoptată în întregime în a doua jumătate a anului viitor.

Sursa: Citroen

Articole similare

Renault Mégane Sedan: impunător cu un design elegant

Andrada Arsenie

Toyota Hilux alimentat cu hidrogen a ajuns în faza demonstrativă. Debutul pe piață, cel târziu în 2027

Mihai Morcovescu

VIDEO: Skoda lucrează la o grilă inteligentă care le va spune pietonilor când să traverseze

Mihai Morcovescu