AUTOpro
Generale

Byton vine în Europa

AUTOpro a realizat un interviu în exclusivitate mondială cu dr. Andreas Schaaf, Chief Customer Experience Executive despre lansarea mărcii Byton în Europa.

„Byton M-Byte a trezit un interes uriaș în Europa. Deși mașina va fi comercializată abia la sfărșitul lui 2021, avem 65.000 de rezervări din care 25.000 din Europa!” declara pt AUTOpro dr Schaaf. Pentru o rezervare este nevoie de o depunere de 500 Euro, depozit garantat în cazul în care deponentul se retrage. 

„Byton este nou brand care trece de la mașina electrică „performance driven” la  EV „digital experince driven.” ne spunea executivul german. Noul SUV M-Byte are un ecran de 45”, cel mai mare din industrie care va oferi o experiență unică. „Poate vrei ca în cele 35 de minute cât durează reâncărcarea  bateriei să vezi un film sau să intri in video conferință cu prietenii sau să te uiți la un meci de fotbal. Toate acestea sunt parte dintr-o nouă abordare digitală a automobilului.” Dr Schaaf ne-a garantat că un asemenea ecran panoramic nu va distrage atenția, șoferul având la îndemână o comunicare verbală și prin gesturi eficientă. „Sigur că mașina se cuplează cu telefonul tău smart. Dar asta este o chestiune basic. Byton merge mult mai departe de acest stadiu minimal…” preciza Schaaf. 

M –Byte pleacă de la 45.000 Euro ( fără TVA și fără ajutor guvernamental). Are două opțiuni de baterie, 72 kWh și 95 kWh și două opțiuni de tracțiune – spate și awd. În funcție de baterie și tracțiune, autonomia WLTP este între 360 km și 460 km. La un fast charge DC de 150 kWh, bateria se încarcă în maxim 35 min (minim 80%).

Primele piețe europene unde se va comercializa într-un sistem hibrid on/ off line vor fi Norvegia, Elveția, Germania, Franța, Olanda și Suedia. În valul doi – 2022- vor urma și alte piețe mari de pe continent. Dr Schaaf ne-a dezvăluit și situația de pe piața noastră. Toate acestea și multe alte detalii în interviul în exclsuivitate mondială din nr viitor al revistei AUTOpro.

Articole similare

Mazda MX-5 este World Car of the Year

administrator_autopromag

Audi Q7 primește un facelift și motorizări îmbunătățite

Dragos Baltateanu

MINI Clubman ar putea fi eliminat din gama britanicilor începând cu anul 2024

Mihai Morcovescu

Leave a Comment