AUTOpro
Generale Concept car Green car Stiri

Audi Q6 e-tron: SUV-ul electric va avea 510 CP și baterie de 100 kWh

Germanii de la Audi au publicat noi imagini cu conceptul care prefigurează viitorul model Q6 e-tron. Acesta va avea și o versiune sport SQ6 de 510 CP.

Versiunea de serie a SUV-ului electric va debuta mai târziu în acest an.

Audi Q6 e-tron va avea și versiune sport SQ6

Audi

Viitorul Audi Q6 e-tron electric se apropie din ce în ce mai mult de producție. Procesul de dezvoltare al modelului de serie a inclus și un test-drive cu prototipuri pre-serie ale SUV-ului cu zero emisii.

Reprezentanții mărcii au publicat noi imagini cu primul automobil dezvoltat pe platforma PPE. Este vorba despre o arhitectură nouă, dezvoltată împreună cu Porsche.

În ciuda faptului că prototipurile sunt camuflate, se pot observa câteva detalii estetice. Astfel, se disting farurile LED înguste, grila închisă finisată în alb (în cazul prototipului) și stopurile LED. Acestea sunt conectate cu o bandă LED, în timp ce difuzorul posterior este vopsit în culoarea caroseriei.

Platforma PPE are o arhitectură la 800V. Astfel, viitorul Q6 e-tron va folosi o baterie de 100 kWh, care va putea fi încărcată cu până la 270 kW. În aceste condiții, repriza de încărcare 10%-80% va dura sub 30 de minute.

Cei de la Audi anunță că SUV-ul lor cu emisii zero va fi disponibil și într-o versiune sport SQ6 e-tron. Modelul standard va fi echipat cu două motoare electrice, care vor dezvolta 375 CP sau 396 CP cu funcția „boost” activată. Aceasta va oferi o autonomie de aproximativ 600 de kilometri.

Varianta SQ6 va avea tot două unități electrice. Cu modul „boost”, acestea vor genera o putere maximă de 510 CP. Cu aceste resurse, Audi SQ6 va realiza sprintul 0-100 de km/h în doar 4,6 secunde.

Vitiorul Audi Q6 e-tron de serie va fi prezentat până la finalul anului curent.

Sursa: Audi

Articole similare

STUDIU: Majoritatea șoferilor din România își doresc camere de supraveghere pe șosele

Mihai Morcovescu

Hyundai va construi în Arabia Saudită o uzină de vehicule convenționale și electrice

Mihai Morcovescu

Ce se întâmplă cu Land Cruiser?