Lincoln își dorește să devină mai mult decât o companie auto. Producătorul își propune să evolueze într-un brand care reflectă valorile și nevoile de bază ale clienților săi prin lansarea unei aplicații care ajută la reducerea stresului.
Din dorința de a ajuta oamenii să-și relaxeze mintea și corpul, fie în trafic pe drum spre serviciu, fie într-o călătorie lungă cu mașina, Lincoln a dezvoltat o nouă caracteristică care promite să ajute la reducerea anxietății și a stresului, la îmbunătățirea somnului și a performanței personale. Toate acestea sunt disponibile prin programul Calm, ce poate fi accesat prin intermediul aplicației Lincoln Way. Calm este dedicată proprietarilor Lincoln din SUA, Canada și Mexic, care dețin modele fabricate după anii 2000.
Sunetele disponibile pot include peisaje sonore relaxante în natură, cum ar fi precipitațiile, valurile oceanului și vântul care suflă printre copaci. Poveștile de somn sunt povestite de oameni notabili, precum actorul Matthew McConaughey. Programul este disponibil gratuit pentru un an de zile și poate fi folosit în mașină, pe telefonul mobil sau pe tabletă.
Această colaborare unică în industria auto a prins viață după ce Michael Sprague, directorul Lincoln North America, a descoperit beneficiile acestei aplicații în propria casă. Acesta a declarat pentru Free Press că aplicația „face parte din viața familiei de ceva vreme, iar această colaborare este o întoarcere la valorile brandului, pentru că esențial pentru noi este atenția și bunăstarea clientului nostru.”