AUTOpro
Stiri

Cursa hashtag-urilor pe Instagram

Ce te impresionează atunci când scrolezi pe Instagram? Frumusețea? Luxul? Sau anumite mărci de mașini? De la James Bond la Fast and Furious, mașinile de lux și cele high-tech sunt un „must-have” pe Instagram, dar numai câteva branduri atrag atenția privitorilor.

Într-o eră în care social media este o parte importantă din viața noastră, iar modul în care ne fotografiem și ne afișăm pe Instagram ne poate aduce următorii pe care ni-i dorim, se pare că există anumite mașini care impresionează mai mult decât altele.

Având în vedere acest lucru, Click4reg Private Plates a vrut să vadă care dintre mașinile de lux este cea mai „instagramabilă” dintre 15 modele și după ce au străbătut mii de hashtag-uri, „rezultatele” sunt pregătite pentru a fi fotografiate!

Specialiști în plăcuțe de înmatriculare, cei de la Click4Reg au creat mai multe profile pe Instagram în care apăreau fotografii cu același bărbat și aceeași femeie, care stăteau în fața diferitelor mărci de mașini. Astfel au descoperit care sunt cele mai atrăgătoare mărci de mașini care generează cele mai multe “inimioare” și hashtag-uri.

Topul celor mai instamagrabile mașini de lux

Pe primul loc se află Porsche, unul dintre cei mai mari producători de automobile sport. Elegantul și modernul Porsche Panamera a primit 334.000 de hashtaguri!

Locul doi este ocupat de BMW cu ultimul lor model de lux, BMW Seria 7, primind în total 316.000 de hashtaguri.

Locul al treilea este adjudecat de Rolls-Royce Phantom, cu 250.000 de hashtag-uri folosite.
Producătorul de mașini Rolls-Royce apare de trei ori în top 15. Pe al cincilea loc se află modelul Rolls-Royce Wraith cu 233.000 hashtag-uri și pe locul al șaselea întâlnim modelul Rolls-Royce Ghost care a primit în total 201.000 hashtag-uri.

Topul celor mai puțin apreciate mașini de lux pe Instagram

Deși nu te-ai astepta la asta, mașinile cel mai puțin apreciate pe Instagram sunt reprezentate de modelele sustenabile.

Noul model electric Audi vine pe locul 13! Chiar dacă este mai ecologic decât mașinile anterioare, Audi E-Tron a primit doar 58.800 de hashtag-uri pentru design.

Pe locul 14 se află SUV-ul dur și luxos, Range Rover primind în total 35.700 de hashtag-uri.

Pe ultimul loc s-a clasat Jaguar, care își creează motoarele astfel încât să atingă performanța și luxul definitorii acestei mărci. Din păcate, acest lucru nu se reflectă în hashtag-uri. Jaguar I-Pace a primit doar 29.500 de hastag-uri în total.

Articole similare

O insulă grecească va introduce transportul public electric

Andrada Arsenie

Numărul de kilometri și data celui mai recent ITP pot fi verificate prin intermediul aplicației Istoric Vehicul de la RAR

Dragos Baltateanu

Daimler va plăti redevențe către Nokia pentru anumite brevete

Florin Amariei

Leave a Comment