Rolex și Goodwood SpeedWeek au celebrat trecutul, prezentul și viitorul automobilelor într-un spectacol unic, care a adus un omagiu excelenței inginerești și inovației viitoare a mașinilor de curse.
Timp de trei zile, Goodwood SpeedWeek a captat atenția lumii automobilismului în timpul unei celebrări a trecutului, prezentului și viitorului automobilelor. De vineri 16 până duminică 18 octombrie, acest spectacol unic a adus un omagiu excelenței inginerești și inovației viitoare a mașinilor de curse, dar a fost și un divertisment interactiv pentru fanii de acasă.
De-a lungul SpeedWeek, telespectatorii din întreaga lume au urmărit o varietate de afișaje auto, combinând elemente celebre de la evenimentele sportive auto Goodwood anuale. Cursele populare din Revival s-au asigurat că istoria anilor 1940, 1950 și 1960 a fost amintită, în timp ce cursele de supercar și demonstrațiile de la Festivalul vitezei au prezentat designul, stilul și ingineria contemporană. Concentrându-se pe ritmul rapid de dezvoltare în Formula 1, mașinile din fiecare deceniu al istoriei campionatului au mers pentru prima dată pe Goodwood Motor Circuit pentru a marca aniversarea de 70 de ani a acestui sport.
Ceasul oficial al Goodwood SpeedWeek a fost al brandulului elvețian de ceasuri, Rolex. Încă din anii 1930, Rolex a sprijinit sportul cu motor, iar din 2004, marca a onorat patrimoniul auto la Goodwood Revival.
Legăturile strânse ale Rolex cu sportul cu motor datează din 1930, atunci când Sir Malcolm Campbell a doborât recordul mondial de viteză și a devenit primul pilot care a depășit bariera de 300 mph (484 km/h) la volanul mașinii sale, Bluebird. De atunci, prezența Rolex în cursele auto a crescut constant, sprijinul său extinzându-se la evenimente celebre de anduranță, cum ar fi Rolex 24 At DAYTONA, 24 Ore de Le Mans și Campionatul Mondial de Anduranță FIA. În 2013, Rolex s-a asociat cu Formula 1, cel mai important sport cu motor. Brandul are, de asemenea, o apreciere globală pentru evenimentele auto clasice pline de eleganță, frumusețe și tradiție, precum Pebble Beach Concours d’Elegance, The Quail, A Motorsports Gathering, Rolex Monterey Motorsports Reunion și Goodwood Revival.
La final, Mark Webber, Rolex Testimonee și prezentatorul emisiunii Goodwood SpeedWeek a spus: „Atmosfera și condițiile au fost fantastice. SpeedWeek a fost o capsulă magică a timpului, eleganța mașinilor de epocă, precum și diversitatea mașinilor, mă uimesc întotdeauna. Relația Rolex cu Goodwood s-a întins pe 16 ani și, în acest an, SpeedWeek a recunoscut trecutul, prezentul și viitorul curselor cu motor, prezentând o tehnologie inovatoare, o perspectivă avansată a inovațiilor, dar și mașinile clasice ale sportului nostru. Este foarte potrivit ca Rolex să fie asociat cu o celebrare atât de importantă.”
Carlos Tavares despre Stellantis: „Great, rather than big”