AUTOpro
Stiri

Rolex și Goodwood SpeedWeek au adus un omagiu mașinilor de curse

Rolex și Goodwood SpeedWeek au celebrat trecutul, prezentul și viitorul automobilelor într-un spectacol unic, care a adus un omagiu excelenței inginerești și inovației viitoare a mașinilor de curse.

Timp de trei zile, Goodwood SpeedWeek a captat atenția lumii automobilismului în timpul unei celebrări a trecutului, prezentului și viitorului automobilelor. De vineri 16 până duminică 18 octombrie, acest spectacol unic a adus un omagiu excelenței inginerești și inovației viitoare a mașinilor de curse, dar a fost și un divertisment interactiv pentru fanii de acasă.

De-a lungul SpeedWeek, telespectatorii din întreaga lume au urmărit o varietate de afișaje auto, combinând elemente celebre de la evenimentele sportive auto Goodwood anuale. Cursele populare din Revival s-au asigurat că istoria anilor 1940, 1950 și 1960 a fost amintită, în timp ce cursele de supercar și demonstrațiile de la Festivalul vitezei au prezentat designul, stilul și ingineria contemporană. Concentrându-se pe ritmul rapid de dezvoltare în Formula 1, mașinile din fiecare deceniu al istoriei campionatului au mers pentru prima dată pe Goodwood Motor Circuit pentru a marca aniversarea de 70 de ani a acestui sport.

Ceasul oficial al Goodwood SpeedWeek a fost al brandulului elvețian de ceasuri, Rolex. Încă din anii 1930, Rolex a sprijinit sportul cu motor, iar din 2004, marca a onorat patrimoniul auto la Goodwood Revival.

 

Legăturile strânse ale Rolex cu sportul cu motor datează din 1930, atunci când Sir Malcolm Campbell a doborât recordul mondial de viteză și a devenit primul pilot care a depășit bariera de 300 mph (484 km/h) la volanul mașinii sale, Bluebird. De atunci, prezența Rolex în cursele auto a crescut constant, sprijinul său extinzându-se la evenimente celebre de anduranță, cum ar fi Rolex 24 At DAYTONA, 24 Ore de Le Mans și Campionatul Mondial de Anduranță FIA. În 2013, Rolex s-a asociat cu Formula 1, cel mai important sport cu motor. Brandul are, de asemenea, o apreciere globală pentru evenimentele auto clasice pline de eleganță, frumusețe și tradiție, precum Pebble Beach Concours d’Elegance, The Quail, A Motorsports Gathering, Rolex Monterey Motorsports Reunion și Goodwood Revival.

La final, Mark Webber, Rolex Testimonee și prezentatorul emisiunii Goodwood SpeedWeek a spus: „Atmosfera și condițiile au fost fantastice. SpeedWeek a fost o capsulă magică a timpului, eleganța mașinilor de epocă, precum și diversitatea mașinilor, mă uimesc întotdeauna. Relația Rolex cu Goodwood s-a întins pe 16 ani și, în acest an, SpeedWeek a recunoscut trecutul, prezentul și viitorul curselor cu motor, prezentând o tehnologie inovatoare, o perspectivă avansată a inovațiilor, dar și mașinile clasice ale sportului nostru. Este foarte potrivit ca Rolex să fie asociat cu o celebrare atât de importantă.”

Articole similare

Chinezii de la BYD au lansat în Europa modelul electric Dolphin: până la 425 km autonomie

Mihai Morcovescu

Dupa Hyundai, GM incepe rechemarile pentru aproape 69.000 de modele Bolt

Florin Amariei

Chinezii de la BYD vor lansa un nou SUV cu 680 CP și autonomie de 1.200 de kilometri

Mihai Morcovescu

Leave a Comment