AUTOpro
Generale Green car Stiri

Volkswagen ID.4 este investigat din cauza portierelor care se deschid în mers

Marca Volkswagen este anchetată în Statele Unite ale Americii din cauza unor probleme descoperite la crossover-ul său electric ID.4.

Concret, mai mulți clienți de peste Ocean au raportat că portierele acestui model se deschid în mers.

Aproximativ 51.000 de modele Volkswagen ID.4 sunt afectate

Volkswagen

Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA) a deschis o anchetă privind rechemarea unor modele Volkswagen ID.4 fabricate între anii 2021 și 2023.

Investigația a fost declanșată ca urmare a 12 plângeri venite din partea unor clienți americani, care susțin că portierele mașinilor lor s-au deschis în timpul mersului. Problema este cu atât mai delicată cu cât aceste mașini făcuseră deja subiectul a două rechemări legate de mânerele ușilor.

Potrivit reprezentanților NHTSA, aproximativ 51.500 de unități ID.4 ar putea fi afectate de această problemă. În același timp, clienții au raportat și faptul că mânerele ușilor modelului electric german nu permit pasagerilor să intre în mașină sau să iasă din aceasta. Din fericire, raportul comisiei de investigare spune că, până în prezent, nu au fost raportate răniri sau decese legate de această problemă.

Rechemările anterioare legate de portierele lui Volkswagen ID.4 au remediat problemele legate de pătrunderea apei în mânerele ușilor. Acestea nu îndeplineau specificațiile producătorului. De altfel, apa infiltrată în mânerele electrice ar putea fi cauza noii probleme cu ușile, care se deschid în timpul deplasării.

Care este cauza deschiderii ușilor în mers?

In the new colour „Costa Azul“

Această problemă poate să determine ca mânerele ușilor să primească o comandă de deschidere a ușii. În mod normal, aceasta ar trebui să o primească doar atunci când utilizatorul lansează comanda prin tragerea mânerelor interioare și exterioare ale portierei.

În legătură cu acest defect, NHTSA afirmă că „ușile s-ar putea deschide în mod neașteptat atunci când mașina este supusă unor forțe laterale mari la viteze mai mici de 15 km/h”. Pentru a preveni acest lucru se face o actualizare a software-ului mașinii pentru a actualiza parametrii de operare ai mânerului ușii.

Asta înseamnă că s-ar putea ca înlocuirea fizică a mânerelor de ușă defecte să nu fie necesară. Totuși, acestea vor suferi în continuare din cauza infiltrării apei, care ar putea cauza alte probleme.

De când a fost lansat în SUA, în 2021, Volkswagen ID.4 a fost supus mai multor rechemări. Multe dintre acestea au fost legate de software și au fost remediate prin actualizări. De asemenea, s-a descoperit că mașina avea și componente asamblate incorect, inclusiv airbag-uri și centuri de siguranță.

Sursa: InsideEVs

Articole similare

ACEA: Piaţa auto din UE va înregistra în 2020 prima scădere din ultimii şapte ani

administrator_autopromag

Inside story Noile Dacia Sandero, Sandero Stepway și Logan

Cătălina Cozma

Chinezii de la Geely au achiziționat 7,6% dintre acțiunile mărcii Aston Martin

Mihai Morcovescu