Viitoarea generație Volkswagen T-Roc va fi foarte probabil ultimul automobil echipat cu motoare termice pe care îl va mai lansa marca germană.
Debutul noului crossover din Wolfsburg este planificat pentru anul 2026.
Volkswagen T-Roc va primi o motorizare PHEV de 1,5 litri
Potrivit publicației britanice Autocar, ne mai despart doi ani de lansarea ultimului model Volkswagen echipat cu motoare termice. Acesta va fi cea de-a doua generație a T-Roc.
Cu această ocazie, Autocar a publicat și o serie de imagini-spion cu viitorul crossover. În fotografii se poate observa că mașina adoptă un design frontal similar cu noul Tiguan. Astfel, acesta primește o nouă grilă și faruri LED reproiectate, care vor fi mai subțiri.
La spate, viitorul VW T-Roc va prelua o serie de detalii estetice de la actualul Golf 8 facelift, inclusiv stopurile LED. De asemenea, hayon-ul va fi și el redesenat și va fi mult mai înclinat comparativ cu cel de pe actuala iterație T-Roc.
Din punct de vedere tehnic, ne așteptăm ca noul T-Roc să fie construit pe noua platformă MQB Evo. Asta înseamnă că ar urma să primească o gamă de motorizări similară cu cea întâlnită pe noile Golf, Passat și Tiguan.
Asta înseamnă că din ofertă vor face parte inclusiv noul propulsor hibrid de 1,5 litri cu încărcare la priză (PHEV). Acesta va folosi o baterie de 19,7 kWh, care promite o autonomie pur electrică de peste 100 km. Acumulatorul se va încărca cu până la 50 kW la curent DC.
De asemenea, din gamă vor mai face parte motorul cu 3 cilindri de 1,0 litru, precum și noul motor de 1,5 litri mild-hybrid și cel de 2,0 litri, ambele cu 4 cilindri.