AUTOpro
Generale Romania my love Stiri

Porsche România aniversează 20 de ani de activitate și atinge rezultate record pentru perioada post-criză

Peste 461.000 de autoturisme vândute de-a lungul celor două decade

  • 569 unități vândute în 2017, în creștere cu 13% față de 2016
  • Cifra de afaceri de 638 milioane euro, în creștere cu 16% față de 2016

Porsche România, cel mai mare importator auto local, aniversează 20 de ani de activitate, timp în care a livrat clienților 455.055 de autoturisme sub mărcile Volkswagen, Audi, Seat sau Skoda. Compania a încheiat anul 2017 cu rezultate record pentru perioada post-criză: cifra de afaceri a crescut până la 638 milioane de euro, cu 16% mai mult față de 2016, în timp ce numărul total de unități vândute în 2017 s-a ridicat la 31.569, reprezentând o creștere de 13% față de anul precedent.

Brent Valmar, director general Porsche România: „2018 este un an special pentru Porsche România: marcăm 20 de ani de activitate pe această piață și ne poziționăm pentru a continua creșterea susținută de până acum. Dorim să ne păstrăm poziția de lider în topul importatorilor auto și să depășim pragul de 50.000 de unități vândute anual, până cel târziu în 2025”.

Brent Valmar

O miză importantă pentru viitor este, de asemenea, contribuția noastră la strategia de mobilitate a României, alături de distribuitori, parteneri și autorități. Vorbim aici despre înnoirea parcului auto și pregătirea pentru transformările majore aduse de noile tehnologii și noile nevoi de mobilitate”, adaugă Valmar.

Kurt Leitner, director general Porsche România: „Am construit un business performant în România și succesul nostru de până acum este o fundație solidă pentru obiectivele pe care ni le propunem de acum înainte. Cu noua strategie de mobilitate și programul internațional Future Sales, ne vom concentra mai mult asupra clientului, cu un plus de rapiditate în servicii, flexibilitate și confort. În ceea ce privește modelele comercializate, trei tendințe majore vor schimba piața auto: mobilitatea electrică, mașinile autonome și conectivitatea. Ținta noastră pentru 2025 este să atingem un volum de vânzări de 12.000 de vehicule electrice pe an, dintr-un total de 50.000 de unități vândute anual.”

Kurt Leitner

Pentru anul 2018, Porsche Romania și-a propus să livreze 500 autovehicule electrice și să continue instalarea stațiilor de încărcare pentru autovehiculele electrice în rețeaua proprie, astfel încât în cel mult doi ani, toți dealerii Porsche România să aibă în dotare stații de încărcare.

Anul acesta, Porsche România va fi prezentă la Salonul Internațional Auto București 2018, unde va prezenta cele mai noi modele ale concernului, precum și modele aniversare special concepute pentru clienții din România.

Alături de partenerii săi, Porsche România a generat peste 3.500 de locuri de muncă la nivel național în sediul propriu și rețeaua celor 82 de distribuitori prezenți în 26 de județe.

Porsche România a fost înființată în decembrie 1997, când s-a semnat contractul de import pentru mărcile Volkswagen și Audi. Primul autoturism livrat de companie fost un Volkswagen Polo Variant de 75 de cai putere.

 

Articole similare

Peugeot a publicat primele fotografii cu viitorul concept electric Inception. Debutul este programat pentru 6 ianuarie 2023 (cu video)

Mihai Morcovescu

Hyundai Motor Group lansează un nou tip de combustibil

Andrada Arsenie

Lyft are noi parteneri: nuTonomy și Jaguar Land Rover

Filip Sîrbu

Leave a Comment