AUTOpro
Generale Romania my love Stiri

A treia ediție a GALEI premiilor AUTOpro a marcat un upgrade important al conceptului și a reprezentativității premiilor

  • Două distincții pentru Dacia Duster – marele premiu, BEST of AUTOpro, respectiv Best SUV
  • 14 premii la categoriile auto, inclusiv noutăți precum “Electric car” ” Hybrid” și “Plug-in Hybrid”
  • Ionuț Gheorghe, Director de Marketing Dacia și Renault în România este Manager of the Year.
  • Alte 12 Premii Speciale AUTOpro au fost decernate unor personalități și companii

 Sala Regina Maria din cadrul Athenee Palace Hilton Hotel București, a fost locul de desfășurare a celei de-a treia ediții a Galei Premiilor AUTOpro.
Deja devine o tradiție ca luna februarie să prilejuiască premierea celor mai performante modele auto, tehnologii, personalități și evenimente ale industriei de profil, ce au definit anul anterior. Conceput integral de colectivul revistei AUTOpro, acest eveniment este 100% original, fiind în același timp singurul care este adaptat specificului pieței românești, în concordanță cu tendințele la nivel global.

 

Din acest punct de vedere, complexitatea și reprezentativitatea distincțiilor oferite reprezintă un adevărat etalon in industria auto, indicând direcția în care se îndreaptă tehnologia și tehnica aplicate la bordul automobilelor.

Nominalizările și jurizarea țin cont de cele patru direcții de referință ale industriei auto mondiale, regăsite de altfel și în structura editorială a revistei AUTOpro: Green, Autonomous Driving, Connected și Car Sharing.

Ediția 2018 a avut alături, ca și parteneri principali, pe EUROTAX part of Autovista, Chivas si Illy, precum și partenerii auto: Peugeot, Citroen si DS, Opel, Kia, Jaguar – Land Rover, Hyundai, Mitsubishi. Momentele artistice au fost asigurate de soliștii instrumentali Ana Ungureanu și Tiberiu Chiranus, prezentatorul Galei fiind Radu Constantinescu, Europa FM.

Premiile au fost înmânate de către echipa editorială a revistei AUTOpro, împreună cu cei mai importanți dintre colaboratorii săi: Dan Damian, Filip Sîrbu, Aurel Niculescu, Adrian Drăgan, Dragoș Craiovan și Dan Vardie, președintele companiei Autofan.

Ne întâlnim din nou, la această a treia ediție a Galei premiilor AUTOpro, care, după cum veți vedea, a devenit și mai interesantă decât anul trecut. Ca o primă observație, trebuie menționat că premiile pe care le înmânăm aici sunt exclusiv creația colectivului nostru, iar criteriile sunt mult mai complexe decât par la prima vedere. Și, poate cel mai important lucru, nu se inspiră din nicio altă competiție.

Faptul că noi gestionăm dinamica premiilor pe care le acordăm se reflectă cel mai bine în upgrade-ul pe care l-am făcut la acestă ediție în ceea ce privește distincțiile pe clase de modele. Evoluția pieței, tendințele tehnologice și lărgirea orizontului clientului de automobil ne-au determinat să mărim la trei numărul premiilor acordate modelelor cu propulsie alternativă. Astfel că avem clasele Electric, Hybrid și Plug-in hybrid, pentru ca în același timp să marcăm o delimitare între SUV-urile mainstream și cele premium, ori eliminarea premiului pentru monovolume, din cauza diminuării drastice a vânzărilor și lansărilor din acest segment.

În ceea ce privește recunoașterea performanțelor unor companii, personalități sau campanii pe care le premiem astăzi, vreau, de asemenea, să punctez un aspect important. Acela că judecăm nominalizările și câștigătorii dincolo de cifre seci, statistici și matematică. Evident că acestea sunt luate în considerare, dar nu au un aport decisiv. Noi premiem performanța și excelența, fără de care dezvoltarea pieței noastre ar fi imposibilă.

Iar dezvoltarea se face, evident, către ceea ce tinde automobilul în această eră: conducere autonomă, conectivitate și ecologie.” a spus Dan Vardie, președinte Autofan Company, în speech-ul de deschidere.

La secțiunea premiilor acordate pe clase de modele au fost reprezentate 14 categorii semnificative, comparativ cu cele zece de anul trecut. Distincția “BEST of AUTOpro” este în continuare cea mai renumită, fiind practic al 15-lea premiu în zona destinată automobilelor.

Câștigătorul primului segment, „City Car”, a fost NISSAN MICRA, un model care se reinventează în ceea ce privește designul. Cu predecesori care au surprins lumea auto în momentul lansării lor, noua HONDA CIVIC a câștigat categoria “Compact Car” confirmând așteptările pe care publicul le are de la o compactă în general și de la Honda în particular.

Ceea ce anul trecut s-a concretizat cu o singură distincție, editia 2018 trece la nivelul următor și propune trei premii în zona modelelor cu propulsie alternativă.

În categoria vehiculelor full-electric RENAULT ZOE ZE40 duce autonomia la un nivel record pentru categoria de preț din care face parte. Renault își adjudecă astfel titlul de “Best Electric Car”.

SUV-urile sunt, la rândul lor, modele cu o dezvoltare susținută și o mare priză la clienți. De aceea, anul acesta, avem două categorii dedicate lor. “Best SUV” este noua DACIA DUSTER, deținătoarea titlului Mașina Anului 2018 în România. Este vorba despre un produs remarcabil, cu un raport prestații/echipare/preț imbatabil, evoluat foarte mult față de generația anterioară și, cu siguranță, un best-seller în devenire.

Momentul culminant al primei părți a Galei a constituit-o acordarea premiului “BEST of AUTOpro”.  Dupa cum sugerează și numele, această distincție se acordă unui model cu adevărat special. Premiul a fost câștigat fără drept de apel de DACIA DUSTER, un nume care a ajuns deja la rang de marcă înregistrată pe toate meridianele globului.

A doua parte a serii a fost desemnată decernării premiilor speciale AUTOpro:

“AUTOpro Best Friend” a revenit lui Andrei Iacob, CEO Trust Motors, unul dintre cei mai de succes manageri ai anului 2017, ale cărui realizari se văd foarte bine în evoluția spectaculoasă a mărcii franceze pe piața românească.

Premiul pentru cea mai originală campanie publicitară, “Best Car Ad of the Year”  a revenit modelului proaspăt câștigător al premiului AUTOBEST 2018 și anume “The Best Buy Car of Europe in 2018”. Mai precis, “Campania Citroen C3 Aircross”.

Viorel Eremia, director de marcă Citroen.

Un alt moment important a fost prilejuit de decernarea premiului “Best connected”, către Panasonic pentru sistemul Touch Pro Duo de la Range Rover Velar. Premiul a fost ridicat de Roberto Vecciu – Manager Innovation & Display Department Panasonic Automotive, care a venit special de la sediul din Frankfurt pentru Gala premiilor AUTOpro.

Dan Vardie, Președinte Autofan Company, alături de Roberto Vecciu – Manager Innovation & Display Department Panasonic Automotive

“Sunt onorat să mă aflu aici și vreau să mulțumesc revistei AUTOpro în numele întregului colectiv care a lucrat la dezvoltarea sistemului Touch Pro Duo, cu atât mai mult cu cât noi lucrăm de obicei în spatele liniei întâi și nu suntem mereu vizibili. A fost o muncă ce s-a desfășurat pe parcursul a doi ani de zile, iar rezultatul este unul excelent, fapt confirmat, printre altele și de acest premiu. Doresc să vă felicit pentru acest eveniment și pentru abordarea pe care o aveți asupra industriei auto. Conectivitatea constituie una dintre cele mai interesante provocări actuale, iar noi, la Panasonic, vrem să fim întotdeauna cu un pas înainte”. a punctat Roberto Vecciu în fața audienței.

Audi A8 a ajuns la un nivel extrem de avansat de conducere autonomă, fapt ce a adus modelului german distincția “Best Autonomous Driving”

Cel mai bun eveniment al anului a fost gala APAR 20 de ani, un mega forum desfășurat la București, la care au participat o seamă de personalități din lumea auto și domeniile conexe industriei. Împlinirea a 20 de ani de existență a Asociației Presei Auto din România a fost astfel încununată cu premiul “Best Event of the Year”.

O idee excelentă pe care Dacia a transformat-o în realitate a primit premiul “Best Idea of the Year” . Mai precis este vorba despre facilitarea accesului, în premieră, a unui grup de jurnaliști români la proiectul Dacia Duster. Astfel, la Tehnocenter, mașina a fost aratată în detaliu, oficialii implicați în inginerie, dezvoltare, design, maketing fiind prezenți pentru a oferi orice detaliu a fost nevoie.

Astăzi, rolul unui PR profesionist merge mai departe de ideea de a compune comunicatele de presă și a răspunde la telefoanele jurnaliștilor. Revenită in 2017 în fruntea departamentului de PR Opel România, Florentina Stoica a primit premiul “PR of the Year“.

“Sunt foarte bucuroasă și onorată de primirea acestei distincții. Anul 2017 a fost unul al marilor încercări. Am revenit în țară pentru a mă alătura echipei Opel, iar la nivel macro au fost evenimente foarte importante pentru marcă. A fost mult de muncă, dar întotdeauna am pus multă pasiune și dedicare în ceea ce fac. Fără pasiune nu poți face lucruri extraordinare, eventual poți fi foarte bun. a declarat Florentina Stoica.

“Social Media Award” a mers la Volkswagen Forum, una dintre cele mai vechi și numeroase comunități auto din România, bine organizată și foarte activă în online.

CABY, lansat de Casa Auto Iași a primit disctincția “Car Sharing Award”, fiind primul serviciu de Car Sharing din România cu o flotă de mașini exclusiv electrice.

“Suntem foarte bucuroși că ne aflăm acum, aici, alături de mari companii din industria auto. Proiectul nostru este unul în care credem cu tărie și suntem siguri că va fi bine primit de public. Fiind primul serviciu de Car Sharing din România cu o flotă de mașini exclusiv electrice, nu poate decât să ne motiveze pentru viitor. a completat Angelica Nastasa, CEO Tester Grup.

Pentru a marca realizările excepționale avute de-a lungul carierei în industria auto, cu un deosebit impact pentru România – investiții, crearea de locuri de muncă, sprijinirea culturii si sportului -, premiul Outstanding Achievement Award a fost acordat lui Michael Schmidt, președinte al Automobile Bavaria Group.

Anul acesta, premiul “AUTOpro Best Friend” i-a revenit lui Andrei Iacob, CEO Trust Motors.

Vă mulțumesc pentru premiu, sunt măgulit și îl accept cu onoare. Aș putea spune că accept acest premiu pentru că reprezintă cumva și valorile mele în business. Am să fac o scurtă paralelă. Dacă atunci când îmi conduc organizația, aleg să fiu înconjurat de colegi cu aptitudini, abilități și expertiză în domeniul auto, oamenicare să reprezinte corect viziunea, valorile și interesele companiei, în aceeași măsură, întreaga industrie auto are nevoie să fie reprezentată de presa de specialitate, care nu numai să fie vocea producătorilor și importatorilor către publicul țintă, însă și să reprezinte obiectivitatea, raționalul, emoționalul și, nu în ultimul rând, transparența. Știm cu toții, criza a afectat întreg domeniul auto, deci inclusiv ramura jurnalistică. Haideți împreună să fim uniți și să aducem domeniul automobilistic în era noastră. Vă mulțumesc! Țineți-o tot așa., a declarat Andrei Iacob.

Premiul pentru categoria, “Manager of the year” a revenit lui Ionuț Gheorghe, Director de Marketing Dacia și Renault în România.

Ionuț Gheorghe, Director de Marketing Dacia și Renault în România.

Mă simt onorat să primesc acest premiu care este cu atât mai important pentru mine personal cu cât este decernat de una din cele mai exigente publicații de profil din România, renumită pentru spiritul critic și analiza lucidă a fenomenului auto.

Văd în acest premiu recunoașterea rezultatelor obținute de întreaga echipă Renault Commercial Roumanie în 2017,  un an care ne-a adus multe satisfacții atât pentru marca Dacia, cât și pentru marca Renault.

Aș vrea să le mulțumesc colegilor mei care, prin implicarea și prin dăruirea lor, au făcut ca 2017 să fie un an excepțional atât din punct de vedere al bilanțului comercial – Dacia consolidându-și poziția de leader, iar Renault ajungând pe locul al doilea în rândul mărcilor de import – cât și al dinamicii lansărilor.

Știu că pot conta pe ambiția și pe implicarea echipei noastre și în acest an, astfel încât să reedităm și să depășim performanța din 2017.”, a declarat Ionuț Gheorghe în momentul primirii premiului.

 

 

 

Articole similare

Uber vinde divizia de taxiuri zburătoare

Andrada Arsenie

Dacia afișează prima reducere de preț pentru Spring după o serie constantă de scumpiri

Darius Pana

Opel și-a prezentat noua siglă. Primul model cu noul logo va debuta în 2024 (cu video)

Mihai Morcovescu

Leave a Comment