După o scurtă perioadă de promovare, Peugeot a prezentat oficial noul E-408, care este în esență versiunea pur electrică a SUV-ului coupe 408.
Noul model a primit un motor electric care oferă o autonomie maximă de 453 de kilometri.
Noua versiune Peugeot E-408 oferă 210 CP și 345 Nm de cuplu
Noul Peugeot E-408 vine în completarea gamei crossover-ului francez 408, care mai conține două versiuni plug-in hybrid. Spre deosebire de acestea, E-408 rămâne neschimbat atât din punct de vedere estetic, cât și al dimensiunilor și echipamentelor. Și capacitatea portbagajului este aceeași cu cea a versiunii hibride. Cu scaunele în poziție normală, volumul de încărcare este tot de 471 de litri, iar acesta ajunge la 1.545 de litri atunci când scaunele sunt rabatate.
Concret, noul E-408 este propulsat de un motor electric care dezvoltă 210 CP și 345 Nm de cuplu. Sistemul de propulsie este alimentat de o baterie cu o capacitate utilă de 58,2 kWh, care asigură o autonomie de până la 453 de kilometri în modul WLTP. Acumulatorul se poate încărca de la 20% la 80% în 30 de minute, la un curent de 120 kW. Consumul de energie declarat este de 15,2 kWh/100 km. Deocamdată, performanțele nu au fost divulgate.
Crossover-ul cu emisii zero al celor de la Peugeot este echipat cu o funcție de regenerare a energiei de frânare, care poate fi reglată pe trei niveluri. În același timp, există trei moduri de condus: Normal, ECO și Sport. Mașina vine în standard cu o pompă de căldură și cu un încărcător trifazat de 11 kW.
Noua versiune E-408 va avea două linii de echipare: Allure și GT. Clienții vor putea alege una dintre cele cinci nuanțe pentru exterior: Oakenite White, Obsession Blue, Selenium Grey, Elixir Red și Perla Nera Black. La interior regăsimclasicul de-acum instrumentar de bord digital Peugeot i-Cockpit și ecranul multimedia central de 10 inch, dar și iluminare ambientală cu 8 culori.
SUV-ul electric vine și cu o serie de sisteme de asistență. Între acestea avem Cruise Control adaptiv cu funcție Stop-and-Go, frânare automată de urgență și avertizare la părăsirea benzii de rulare. De asemenea, modelul primește și sistem pentru recunoașterea semnelor de circulație, avertizare la unghiul mort și avertizare la traficul din spate, precum și frânare automată de urgență. Echiparea de top GT adaugă suplimentar pachetul Drive Assist Plus, care conține faruri LED Matrix, senzori de parcare față și sistem de condus semi-autonom de nivel 2.