AUTOpro
Generale Stiri

Lynk & Co va ajunge până la final de 2024 și în România

Lynk & Co, marca de automobile care este deținută de chinezii de la Geely Automobile și de suedezii de la Volvo, și-a anunțat planurile de expansiune pe 12 noi piețe din Europa.

Astfel, până la sfârșit de 2024, compania înființată în 2016 în Göteborg va fi prezentă în 19 țări de pe continent, inclusiv în România.

Lynk & Co se va extinde de la șapte la 19 piețe europene

Lynk & Co

Într-o mișcare strategică de extindere în Europa, Lynk & Co se va extinde pe 12 noi piețe de pe Bătrânul Continent. Pentru asta, compania și-a unit forțele cu cei de la SEEAG. Acesta este un grup auto cu 30 de ani de experiență în importul, distribuția, comerțul cu ridicata și cu amănuntul de mașini și piese de schimb pe piețele auto din Europa de sud-est.

În momentul de față, brandul chinezo-suedez este prezent pe șapte piețe europene. Este vorba despre Suedia, Olanda, Belgia, Germania, Spania, Franța și Italia. Pentru început, Lynk & Co va aduce mai întâi excepționalul său model plug-in hybrid 01 (foto jos) în Europa de Sud-Est și va deschide reprezentanțe oficiale în România și în Grecia.

Gama actuală cuprinde șase modele: 01, 02, 03, 05, 06, 08 și 09. Anul acesta urmează să mai fie lansate două modele: hatchback-ul de clasă compactă 04 și sedanul de clasă medie 07.

Până la finalul anului curent, oficialii mărcii au planuri de extindere în alte zece țări. Mai exact, Slovenia, Croația, Bulgaria, Serbia, Bosnia-Herțegovina, Muntenegru, Macedonia de Nord, Kosovo, Albania și Republica Moldova.

„Odată cu această lansare strategică, ne vom extinde amprenta pe piața europeană. Apoi, ne vom consolida marca drept furnizor major de mobilitate flexibilă. Nu în ultimul rând, vom livra mașini grozave. SEEAG este un jucător de renume în industrie, cu o infrastructură și operațiuni puternice, un partener ideal atunci când ne aventurăm în aceste noi teritorii”, a declarat Nicolas Lopez Appelgren, CEO-ul companiei.

Prin această inițiativă strategică, compania asigură o disponibilitate mai mare a vehiculelor și stabilește o rețea extinsă de vânzări și service în toată Europa. Această abordare reflectă strategia mai largă și angajamentul său față de sustenabilitate și eficiența afacerii. Astfel, poziționează brandul pentru succesul și inovarea pe termen lung în peisajul în continuă evoluție al mobilității europene.

Sursa: Lynk & Co

Articole similare

Bentley prezintă versiunea V8 a modelului Continental GT

Dragos Baltateanu

Viitorul Porsche Taycan facelift, testat în condiții extreme (VIDEO)

Mihai Morcovescu

Test drive Nissan Qashqai – Maturizare deplină

Filip Sîrbu