AUTOpro
Generale Green car Stiri

Ford Otosan a demarat producția modelelor Transit Courier și Tourneo Courier la Craiova

Reprezentanții Ford Otosan au anunțat că a fost dat startul oficial al producției modelelor Transit Courier și Tourneo Courier la uzina de la Craiova.

Ceremonia a fost găzduită de directorul general al Ford Otosan, Güven Özyurt. De asemenea, la eveniment a fost prezent și prim-ministrul României, Marcel Ciolacu.

Ford Otosan dă startul producției gamei Courier la Craiova

Ford Otosan

Cele două modele sunt disponibile deocamdată doar în versiuni echipate cu motoare termice. Dar, începând cu 2024, la Craiova va intra în producția de serie și varianta electrică e-Tourneo Courier. Alături de acestea, la fabrica din Craiova va fi produsă și viitoarea versiune electrică a modelului Puma.

Aceasta va reprezenta o etapă importantă în atingerea obiectivului de a avea un portofoliu de vehicule comerciale cu emisii zero până în 2035.

Modelele Transit Courier și Tourneo Courier dispun de sisteme avansate de conectivitate și de securitate. Totodată, acestea adoptă un design practic, puternic și modern pentru a răspunde la toate tipurile de nevoi.

Ford Otosan este unicul sit de producție a gamei Courier

„Gama Courier are o importanță mare pentru noi. Pentru aproape un deceniu, noi am fost responsabili pentru producția globală a modelelor Transit Courier și Tourneo Courier, vehicule care poartă semnătura Ford Otosan, începând de la design și până la producție”, a declarat Güven Özyurt, directorul general al companiei.

Oficialul turc a mai precizat că gama Courier este combinația ideală între performanță și funcționalitate. „Gama Courier a contribuit foarte mult la poziția noastră ca lider al vehiculelor comerciale. Sunt mândru de faptul că gama Courier este prima gamă de vehicule cu care Ford Otosan începe să producă la uzina noastră din Craiova”, a mai precizat Özyurt.

Gama de modele Ford Courier va fi produsă exclusiv la uzina de la Craiova. Primul model care a purtat acest nume a fost produs în 2014, la uzina de la Yeniköy (Turcia). Ca parte a strategiei de investiții, producția gamei Courier a fost mutată de la fabrica turcească la cea din Craiova.

Anul trecut, în luna iulie, a fost anunțată o investiție în valoare de 490 de milioane de euro în uzina românească. Astfel, capacitatea de producție va crește de la 250.000 la 272.000 de vehicule pe an. În același timp, compania a desfășurat o campanie majoră de recrutare, fiind create peste 1.300 de noi locuri de muncă.

Sursa: Ford Otosan

Articole similare

Viitorul hypercar Rimac ar putea veni și cu propulsie termică

Mihai Morcovescu

Dacia Logan MCV, in Romania, de la 7.790 euro, cu TVA

Pneurile Pirelli mov de compoziție ultrasoft vor debuta în GP Monaco 2016

administrator_autopromag