La Salonul Auto de la Geneva, Ferrari a prezentat oficial noul model F8 Tributo: un supercar cu motor V8 turbo de 720 CP.
Ferrari a înlocuit modelul 488 GTB cu noul supercar F8 Tributo. Prezentat oficial la Salonul Auto de la Geneva, noul model devine noul supercar cu motor central V8 turbo din gama Ferrari.
Noul model preia o parte din elementele de design de la 488 GTB, dar vine și cu o serie de noutățo. Ferrari F8 Tributo folosește inovația S-Duct. Folosit inițial pe modelul 488 Pista, sistemul S-Duct este preluat direct din Formula 1 și permite fluxului de aer să treacă printr-o conductă aerodinamică generând astfel forță aerodinamică de apăsare. Folosind acest sistem, Ferrari F8 Tributo beneficiază de o creștere a forței de apăsare aerodiinamice cu 15 procente.
La interior, postul de conducere este orientat către cel de la volan, iar anumite elemente au fost restilizate, prizele de aer fiind acum rotunde. Volanul este și el diferit, având o formă nouă și o serie de comenzi importante printre care butonul de start și comutatorul Manetino.
Ferrari F8 Tributo folosește un motor V8 turbo de 3.9 litri ce dezvoltă 720 CP la o turație de 8.000 rot/min și un cuplu maxim de 770 Nm disponibil de la 3.250 rot/min.
F8 Tributo poate accelera de la 0 la 100 km/oră în 2.9 secunde, iar de la 0 la 200 km/oră în 7.8 secunde. Viteza maximă ce poate fi atinsă este de 340 km/oră.