Ca și BMW, Ford, sau KIA, Volkswagen a anunțat noi servicii dedicate clienților săi, atât pentru achiziții de autovehicule noi, cât și pentru lucrări de service.
Conform importatorului Volkswagen în România, în cazul celor care au neapărat nevoie să ajungă la o reprezentanță autorizată, toate unitățile partenere Volkswagen din România sunt igienizate corespunzător și răspund celor mai înalte standarde de siguranță.
Pentru a facilita procesul de achiziție pentru autovehicule noi, Volkswagen lansează platforma de rezervări stoc-online.volkswagen.ro, acolo unde clienții au posibilitatea de a descoperi toate ofertele disponibile și pot intra în legătură directă cu distribuitorii autorizați. Odată realizată rezervarea, vânzarea are loc la reprezentanță, în cele mai bune condiții de igienă și siguranță, iar predarea autovehiculului se poate face la domiciliul cumpărătorului.
Siguranța clienților și angajaților rămâne prioritatea numărul unu pentru Volkswagen, astfel că, sub îndemnul #staiacasa, toți partenerii de service autorizați oferă serviciul de preluare și restituire a autovehiculului, pentru efectuarea lucrărilor de service. Clienții au, astfel, posibilitatea de a efectua o programare online la un service autorizat Volkswagen pe carlog.com/ro sau direct pe site-ul partenerului de service, urmând ca autovehiculul să fie preluat de către dealer. Ajuns în service, acesta va fi igienizat atât înainte, cât și după finalizarea lucrării, urmând a fi returnat clientului la domiciliul acestuia. #wenotme
Brandul Volkswagen este prezent în peste 150 de piețe la nivel global și produce autovehicule în peste 50 locații din 14 țări. În 2017, Volkswagen a livrat peste 6,24 milioane de vehicule, mare parte dintre acestea fiind reprezentate de modelele populare prcum Golf, Tiguan, Jetta sau Passat. În prezent, compania are 195,878 de angajați în toată lumea. Brandul are 10,000 de dealeri cu 86,000 de angajați. Volkswagen is forging ahead consistently with the further development of automobile production. E-mobility, smart mobility și transformarea digitală a brandului sunt obiectivele strategice pentru viitor.