AUTOpro
Stiri

Lotus Evija: caracteristicile uimitoare ale primului hypercar electric britanic

Lotus a dezvăluit mai multe detalii despre Evija, hipercarul complet electric, într-un video lansat la Salon Prive Concours d’Elegance.

Lotus Evija marchează începutul unui nou capitol captivant din istoria unui brand iconic și mult iubit de mașini sport britanice. Acesta stabilește noi standarde pe piața globală a autoturismelor.

Pentru a demonstra acest lucru, Gavan Kershaw, pilotul de testare al vehiculelor Lotus, a testat noul Evija, primului hypercar electric britanic. El a dezvăluit într-un video lansat în cadrul Salon Prive Concours d’Elegance, cel mai exclusivist spectacol auto din Marea Britanie, noi detalii despre desfășurarea progresivă a puterii și a cuplului, dar și cele cinci moduri de conducere ale mașinii:

  • Modul Range este limitat la 1.000 CP și 800 Nm și trece inteligent Evija de la tracțiune integrală la tracțiune spate pentru a maximiza distanța disponibilă de la baterie și de la sistemul său inteligent de gestionare a energiei.
  • City oferă un control mai mare al puterii și scade nivelul de frânare regenerativă pentru mediile urbane.
  • Tour oferă tracțiune integrală comutabilă în mod automat pe patru roți sau pe spate, oferind peste 1.400 CP cu vectorizarea cuplului.
  • Modul Sport furnizează cifre de performanță de 1.700 CP și 1.700 Nm legate de sistemul de control al stabilității pentru a crește nivelurile de tracțiune.
  • Track este cel mai extrem modul, sporind livrarea puterii la maximum 2.000 CP. Oferă cel mai înalt nivel de vectorizare al cuplului prin intermediul Drag Reduction System (DRS), disponibil la cerere. Setarea șasiului este comutată automat pe Track.

 

Pentru a citi tot materialul despre noul Lotus Evija, apasa AICI

 

Articole similare

ACEA: Înmatriculările de mașini noi au crescut în Europa cu 21% în luna august

Fondurile alocate programului Rabla, consumate deja în proporţie de 80%

Robert Stan

„Bigster va fi produs doar la Mioveni!”, Patrice Lévy-Bencheton, Vicepreședinte Dacia

Darius Pana

Leave a Comment