AUTOpro
Industrie

Castrol lansează Luna Mecanicii Naționale

Castrol a lansat Luna Mecanicii Naționale, o nouă campanie care își propune să susțină recunoașterea abilităților și angajamentului service-urilor independente locale și a mecanicilor lor, care mențin comunitățile din întreaga Românie în mișcare, lucru ce s-a dovedit a fi o reală în timpul pandemiei.

În cadrul competiției, Castrol invită clienții din România să își nominalizeze mecanicii sau service-urile locale preferate, recunoscându-le astfel implicarea de până acum. Tot ce trebuie să facă este să îi nominalizeze argumentându-și alegerea.

Atât clienții, cât și mecanicii pot câștiga astfel numeroase premii, cei din urmă având șansa inclusiv a unei experiențe virtuale F1 de neegalat.

Ambasadorii Castrol din sporturile cu motor – pilotul F1 Esteban Ocon, campionul de raliu și rallycross Petter Solberg și pilotul de curse Alex Marquez – s-au implicat și ei în campanie, lansând pe rețelele de socializare Luna Mecanicii Naționale și încurajând publicul să se implice.

Articole similare

Țările UE care reduc cu adevărat impactul mașinilor casate asupra mediului

Florin Amariei

Mercedes-Benz se repoziționează pe piața automobilelor de lux

Castrol MAGNATEC – noi lubrifianți dedicați automobilelor Ford

Gabi Gogiu

Leave a Comment