AUTOpro
Eveniment Stiri

Ford reușește să învingă GM în lupta privind publicitatea virală

General Motors (GM) a plătit o sumă considerabilă pentru un clip publicitar difuzat în cadrul pauzei de la Superbowl, însă Ford a reușit să contracareze această inițiativă cu un buget mult mai mic grație viralizării specifice mediului online.

Clipul de 60 de secunde „No way, Norway” al GM difuzat la Superbowl îl înfățișează pe actorul și comedianul Will Ferrell arătând dezamăgit cum o țară mică precum Norvegia reușește să fie un campion al electrificării. Menirea acestui clip era să stârnească în americani sentimentul de competitivitate și să lase atrași de ceea ce poate oferi constructorul auto la capitolul mașini propulsate cu ajutorul bateriilor. Mai mult, chiar include și îndemnul „Let`s go America!”.

După difuzarea acestui spot publicitar, CEO-ul GM, Mary Barra, a contribuit cu un mesaj pe Twitter prin care susținea că General Motors sunt pregătiți să introducă toți americanii în „viitorul complet electric”.

Ford Norvegia, însă, a răspuns prompt acestei campanii. Echipa europeană a creat un videoclip de numai 23 de secunde în care a inclus muzică dramatică în stilul filmelor James Bond și în care apar mai multe modele Mach-E folosite pentru a livra pizza prin Oslo.

https://twitter.com/Ford_Norge/status/1357417563509182464

Rivalul GM a reușit, așadar, să arate că a ajuns deja în Europa cu mașinile sale și acestea sunt deja comercializate în țara care a îmbrățișat electrificarea.

Ford a obținut un rezultat publicitar cu un impact incredibil prin această inițiativă, iar costurile au fost minime față de inițiativa GM. Chiar și prim-ministrul Norvegiei a intrat în această cursă cu o postare pe Twitter!

Articole similare

APIA: Înmatriculările de mașini noi au scăzut în luna august cu peste 24%

Mihai Morcovescu

BYD introduce YangWang, un nou brand EV ce a dezvăluit un 4×4 cu 1.100 CP și un supercar cu 1.300 CP

Darius Pana

Nevera – noul copil teribil al croaților de la Rimac

Filip Sîrbu

Leave a Comment