AUTOpro
Industrie Stiri

General Motors, dincolo de mașini. Ținta nouă a gigantului auto

gm dincolo de masini

CEO-ul General Motors, Mary Barra, este încrezătoare în capacitatea companiei de a se reinventa pentru era digitală și anunță o nouă țintă.

General Motors este în continuă căutare de noi surse de venit, iar acest lucru a putut fi observat prin dorința companiei de a crea un sector dedicat vehiculelor comerciale. Mai mult, a intrat chiar și pe piața asigurărilor auto.

CEO-ul companiei americane împreună cu Pam Fletcher lucrează activ pentru a diversifica veniturile gigantului auto cu scopul final de a transforma General Motors într-un furnizor de servicii de mobilitate complete.

Așa cum și șeful Volkswagen și-a avertizat colegii ca nu ar vrea să ajungă precum Nokia, așa și GM este în cursa pentru crearea unui ecosistem care să permită profitabilitatea entității pe care o conduce pe termen lung. Primul aspect pe care se bazează, însă, este software-ul. Prin astfel de modificări treptate și investiții în start-up-uri care experimentează cu diverse metode de a îmbunătăți experiența mobilității, GM va crea un influx de lichiditate care va mulțumi acționarii.

Cu toate că există un trend pentru revitalizarea GM, compania încă nu a penetrat piața BEV-urilor. Rămâne de văzut cum vor decurge inițiativele din prezent.

Articole similare

Chinezii de la NIO au inaugurat prima stație de schimb de baterii din Europa

Mihai Morcovescu

KIA ar putea relansa berlina de performanță Stinger GT sub forma unui model electric

Mihai Morcovescu

ACEA: Înmatriculările de mașini noi în UE au crescut cu peste 6% în luna noiembrie

Mihai Morcovescu

Leave a Comment