Pe fondul crizei provocate de pandemia de coronavirus SARS-CoV-2, grupul indian Mahindra&Mahindra taie investițiile în marca coreeană Ssangyong.
Indienii de la Mahindra dețin marca Ssangyong din anul 2011, când au achiziționat 75% din brandul coreean aflat în pragul falimentului.
Ssangyong are acum o gamă formată exclusiv din modele SUV și plănuia lansarea unei versiuni full-electrice pentru modelul Korando pe piața europeană.
Korando electric ar fi trebuit să fie una din premierele de la Salonul Auto de la Geneva din luna martie, eveniment anulat din cauza pandemiei de coronavirus.
Blocajul cauzat de pandemie a forțat grupul indian Mahindra să oprească investiția de 423 milioane de dolari în Ssangyong, conform planului de a face marca coreeană profitabilă până în 2022.
Board-ul grupului Mahindra a autorizat o ultimă injecție de cash în valoare de 32 milioane dolari în următoarele trei luni pentru a permite brandului coreean să își continue activitatea și să gasească alte surse de investiție.