AUTOpro, ca membră a Juriului european AUTOBEST, a fost prima publicație din lume care a putut conduce în extenso noul Opel Corsa-e. Este una din mașinile electrice care democratizează electrificarea oferind toate argumentele pentru o asemenea propulsie.
Dan Vardie, Berlin, Germania
„Cred că dacă este să aleg un singur cuvânt care să caracterizeze noua Corsa-e, acela ar fi „sportivitate”. Și nu doar pentru că poate accelera la 50 km/h în doar 2,8 sec, fiind cea mai rapidă la plecarea de la semafor. Ci pentru că este un automobil modern, care livrează tot ce te aștepți de la un Opel și –în plus- o dinamică specială pe care doar motorul electric o poate oferi.” declara pentru AUTOpro, Xavier Duchemin, noul Managing Director Opel , responsabil pentru sales, after sales și marketing, cu ocazia primului dirve test. AUTOpro a condus mașina înaintea colegilor de presă auto nu doar din România ci și înaintea multor reputate publicații auto din Europa.
Revista noastră a fost prima publicație din România care a scris pe larg încă de anul trecut despre prima Corsa EV realizată pe platforma multi-energy care oferă cea mai mare flexibilitate în producție. Acum am condus-o și ne grăbim să spunem că este un WOW. Este atât de plăcută la condus încât te îndrăgostești imediat și –așa cum o pățesc tot mai mulți- nu mai vrei să te întorci la un automobil ICE. Modul cum îți permite să accelerezi când și cât ai nevoie, agilitatea cu care rulează, fluiditatea trasei parcursă în liniște –poate doar „deranjată” de zgomotul la rulare al avelopelor- ei bine, toate sunt argumente unice unui astfel de automobil și foarte bine exemplificate de Corsa-e.
Modurile de condus- ECO, NORMAL, SPORT- îți permit exact selecția pe care o dorești în funcție de ai nevoie sau –pur și simplu- de ce ai chef în acel moment. Spre deosebire de mașina cu propulsie clasică, la Corsa-e, diferențele între moduri sunt mult mai clare, sesizabile și exact așa cum te aștepți.
Bateria de 50kWh este piesa de „rezistență” a mașinii care oferă o autonomie în regim WLTP de 337 km. O „piesă” care are 18 module, fiecare cu 218 celule, răcită cu lichid glycol și cântărește 345Kg. Are 8 ani garanție sau 160.000 km! Opel oferă cea mai mare gamă de cabluri de reâncărcare – inclsiv deja celebrul adaptor general- de la cea mai simplă alimentare AC acasă și până la fast –charge DC 100 kW în 30 min pentru 80% din baterie.
Prețul anunțat de AUTOpro încă de anul trecut de 29.900 Euro (inclusiv TVA) este identic și azi, producătorul german și-a ținut promisiunea. Duchemin declara pentru AUTOpro că „suntem în ultima fază decizională la prețuri în Europa. Dar vă pot confirma că – în funcție de TVA-ul local și fără nici un fel de ajutoare guvernamentale, Corsa-e va costa în jur de 30.000 Euro!”
Lansarea în Germania este pe 28 martie. Executivul Opel ne-a oferit în premieră absolută o veste incredibilă: „După această lansare, în circa o saptămână vom face ca noua noastră mașină electrică să ajungă peste tot în Europa, din Norvegia și până în România! Vrem să demonstrăm ce am declarat – noua Corsa-e este pentru toată lumea, peste tot în Europa și în același timp!”
Toate detaliile legate de primul test cu noua Corsa-e și toate informațiile despre lansarea din România , în exclusivitate , în nr viitor al revistei AUTOpro.