Șeful Volkswagen, Thomas Schäfer, sugerează că automobilele dotate cu propulsie hibridă cu încărcare la priză (PHEV) ar trebui să fie produse în continuare.
Considerate adevărate punți de tranziție între motoarele termice și cele pur electrice, acestea au început să câștige la capitolul popularitate în detrimentul modelelor electrice.
Volkswagen consideră tehnologia hibridă una de tranziție către un viitor electric
Piața automobilelor electrice a cunoscut în ultima perioadă un anumit regres din cauza faptului că tranziția de la mașinile termice nu se realizează atât de repede pe cât au prezis marii producători auto. În aceste condiții, unii constructori și-au regândit planurile și chiar au făcut un pas înapoi în ceea ce privește automobilele cu emisii zero.
Volkswagen este unul dintre cei mai mari susținători ai vehiculelor electrice, însă sugerează că hibridele plug-in hybrid ar trebui să fie vândute mai mult timp decât s-a preconizat inițial. Thomas Schäfer, CEO-ul mărcii din Wolfsburg, spune că mașinile cu motorizări hibride cu încărcare la priză (PHEV) câștigă teren în detrimentul celor complet electrice, care se confruntă cu o scădere în ceea ce privește interesul clienților.
„Încă avem nevoie de această tehnologie de tranziție deoarece propulsia pur electrică este în scădere în acest moment”, a spus Schäfer. Șeful Volkswagen a mai spus că interesul pentru modelele hibride a crescut destul de mult în ultimele 6 luni.
Având în vedere preferințele consumatorilor, Schäfer s-a declarat „foarte bucuros” de faptul că Volkswagen a decis să continue să ofere versiuni hibride plug-in pentru modelele Golf, Passat și Tiguan. Cu toate acestea, marca germană nu va sacrifica procesul de dezvoltare al viitoarelor modele electrice pentru că tehnologia hibridă va rămâne doar o tehnologie de tranziție către un viitor electric.