AUTOpro
Generale

Autopro Top 50

AUTO pro Top 50

La împlinirea a 20 de ani de la apariţie, revista AUTO pro reia concursul de succes TOP 50. Cu un concept unic în România, câştigătorii acestui top reflectă cel mai fidel nevoile reale ale clienţilor vizavi de maşina dorită.

Redacţia AUTO pro funcţionează ca un interpret al datelor şi are un input subiectiv aproape egal cu zero. Acest fapt se datorează modului de întocmire a clasamentului, care se bazează pe informaţii concrete, disponibile pentru fiecare model chiar în fişa lui tehnică.

Sunt 12 categorii de modele (clase) şi un număr de puncte disponibile pentru fiecare clasă. Acestea se distribuie, în fiecare categorie de modele, în funcţie de opt criterii: preţ, imagine, consum, performanţe, aspecte practice, siguranţă, echipare standard şi valoare reziduală. În funcţie de categorie, fiecare din cele opt secţiuni va avea o pondere mai mare sau mai mică (spre exemplu, la un model de clasă mică, preţul constituie un criteriu extrem de important, spre deosebire de o maşină de lux, la care clientul nu îşi pune foarte mult problema acestuia).

În scopul realizării unui top cât mai relevant pentru piața din România, compania Automedia lanseaza un chestionar în care cititorii sunt invitați să aleagă, pentru fiecare categorie de modele, ponderea criteriilor. Tot ce trebuie să faceți este să dați note de la 1 la 10 (unde 1 înseamnă ”complet neimportant” iar 10 ”extrem de important”) fiecărui criteriu în cadrul fiecărei clase.

La sfârşitul campaniei de colectare se va realiza o medie a răspunsurilor pentru fiecare criteriu din fiecare clasă, care vor fi folosite întocmai la realizarea jurizării și întocmirea topului primelor 50 de modele.

Click pentru vot

Articole similare

Alfredo Altavilla, șeful FCA EMEA, a părăsit grupul italian

Filip Sîrbu

Lexus 200h facelift – meaner & greener

administrator_autopromag

Salonul Auto de la Geneva: MG Motor a prezentat noul MG3, un rival pentru Dacia Sandero

Mihai Morcovescu