Opel a vândut aproximativ 895.000 de autovehicule în Europa în primele 9 luni din 2016, cel mai bun rezultat obținut de marcă din anul 2011, în ciuda ieșirii totale de pe piața rusă.
Aceasta înseamnă o creștere cu peste 44.000 de autovehicule sau cu aproape 5,2% față de aceeași perioadă din 2015. Vânzările au crescut în perioada ianuarie–septembrie în 18 piețe, inclusiv Germania, Franța, Spania și Italia. Cota de piață a crescut în 12 țări. Cota mărcii Opel și a mărcii britanice înrudite Vauxhall, pe piața auto europeană a fost de 5,87%.
„Autovehiculul anului 2016” din Europa și În România noul Opel Astra, a reprezentat forța motrice din spatele acestor creșteri semnificative. Până în acest moment, anul acesta au fost înmatriculate în Europa 212.000 de exemplare ale noului Astra – o creștere de aproximativ 22% comparativ cu aceeași perioadă din 2015. Opel a primit deja peste 275.000 de comenzi pentru modelul Astra. Modelul MOKKA X continuă, de asemenea, povestea de succes începută de predecesorul său. Numărul de comenzi a trecut deja de 60.000, chiar dacă noua generație a modelului SUV de mare succes a ajuns la dealeri de-abia la finalul lunii septembrie.
„Cu aceste produse de excepție, alături de noul Zafira și autovehiculul nostru electric revoluționar Ampera-e suntem bine pregătiți”, a declarat Peter Christian Küspert, vicepreședintele de vânzări și servicii post-vânzare al Opel, care a subliniat, de asemenea, faptul că Opel își va continua ofensiva de produse în 2017 cu numeroase modele noi.