Kia încearcă prin Creativity Drive să obțină o explorare avansată a creativității individuale, inclusiv cea a copiilor care, în anumite circumstanțe, se poate dovedi a fi mult mai utilă decât cea a adulților.
Inspirația pentru campania Kia Creativity Drive vine în urma mai multor studii recente care au arătat cum scade creativitatea individuală începând din copilărie. Un raport al doctorilor George Land și Beth Jarman din partea NASA a arătat recent că majoritatea adulților sunt cu 96% mai puțin creativi decât un copil de cinci ani. Se pare că felul în care suntem învățați ne reprimă creativitatea pe măsură ce îmbătrânim.
Ca răspuns la aceasta, Kia a găzduit recent un eveniment virtual de două zile, numit ‘Kia Hackathon’, cu scopul de a rezolva o provocare importantă pentru întreaga societate; Cum putem provoca schimbarea, astfel încât creativitatea să fie recunoscută ca fiind la fel de importantă ca și alfabetizarea în educația tinerilor? Facilitat de specialiștii suedezi în învățare transformative de la Hyper Island, evenimentul a reunit persoane creative de la Kia, experți în educație și creatori pentru a aborda această provocare.
Participanții la Kia Hackathon au fost împărțiți în trei echipe. Fiecare echipă a inclus unul dintre cei trei creatori-inovatori care își depășesc limitele și valorifică creativitatea în viața lor de zi cu zi: Dr. Merritt Moore, balerină profesionistă americană și fizician cuantic; Lucy McCrae, artist de science fiction, realizator de film, inventator și antrenor de fitness; și dr. Nelly Ben Hayoun, un ”experience designer” premiat, cineast, artist, orator și cercetător. Pe o perioadă de 2 zile, echipele au discutat, dezbătut și dezvoltat ideile lor înainte de a-și prezenta soluțiile unui juriu condus de Gregory Guillaume, vicepreședinte al Kia Design Center Europe.
Din cele trei soluții vizionare pe care echipele le-au prezentat în timpul Kia Hackathon, cea mai puternică a fost…
Vezi știrea completă pe 4×4.ro!