AUTOpro
Industrie

Castrol și Bosch au extins acordul de cooperare

Castrol și Bosch

Atelierele auto și clienții acestora vor beneficia de o cooperare strânsă între două dintre cele mai mari mărci de piese auto aftermarket: Castrol și Bosch.

Pe baza acordului lor global, Castrol România și Bosch Car Service își extind cooperarea de succes la atelierele auto din România. În cadrul acordului de cooperare, fiecare companie va recomanda produsele și serviciile celeilalte companii în rețeaua sa de ateliere auto aftermarket. Lubrifianții Castrol vor fi recomandați și vânduți în rețeaua de ateliere Bosch Car Service, iar piesele și sistemele de diagnosticare Bosch car Service vor fi recomandate și vândute în rețeaua de ateliere Castrol.

Debutul parteneriatului dintre Castrol și Bosch

„De la lansarea parteneriatului nostru european inițial, în 2013, cooperarea dintre Castrol și Bosch s-a dovedit a fi un mare succes. Aceasta a determinat o creștere a afacerilor pentru ambele părți, dar a adus și beneficii utilizatorilor finali, oferind un acces facil la produsele și serviciile Bosch și Castrol”, afirmă Marian Dragan, Sales Manager Balkans & Head of Country Romania „Aducem acum această cooperare avantajoasă pentru ambele părți în România, unde le va oferi șoferilor mai mult confort, stimulând în același timp o creștere profitabilă a vânzărilor pentru partenerii noștri de atelier.”

Șoferii care își încredințează autovehiculele atelierelor Castrol sau Bosch Car Service vor beneficia de activități comune de marketing, inclusiv campanii promoționale, activități digitale, cursuri de formare, precum și soluții de finanțare și eficiență. Atât Bosch, cât și Castrol vor oferi recomandări de stoc în rețeaua celeilalte părți, iar Castrol va deveni partenerul global preferat pentru programul de loialitate Bosch eXtra. Potrivit Dl. Mircea Bela, Director Vanzari Divizie Automotive Aftermarket. „Acest acord de cooperare reunește două dintre cele mai puternice mărci de pe piața auto aftermarket. Combinația creează oportunități suplimentare pentru ca partenerii noștri din ateliere să genereze o creștere profitabilă prin posibilitatea de a le oferi clienților lor cei mai buni lubrifianți, piese de schimb și servicii tehnice de excelență”. De asemenea, abordarea comună în ceea ce privește cursurile de formare, asistența și campaniile de marketing va ajuta atelierele să atragă și să păstreze mai mulți clienți”

Articole similare

Mercedes-Benz se restructurează! Maybach, Clasa G și AMG, grupate

Florin Amariei

Dacia are un nou logo. Va fi instalat pe Bigster!

Florin Amariei

Tavares, CEO Stellantis: Tranziția către EV-uri amenință locuri de muncă

Florin Amariei

Leave a Comment