Producătorul chinez Geely anunță că a început să livreze mașinile comandate online fără contact direct între noul proprietar și vânzător.
Revista AUTOpro este singura din România care a relatat detaliat despre strategia Lynk&Co., marcă a grupului Geely, atât pentru piața mondială, cât și pentru cea europeană. De la ei am auzit prima dată despre vânzarea exclusiv online a mașinilor, fără o rețea de showroom-uri clasice, precum și despre partajarea propriei mașini cu alți clienți care au nevoie de mașină pentru o anumită perioadă.
Iată însă că și marca Geely trece în online și anunță posibilitatea unei noi proceduri de a cumpăra și primi mașina, pentru piața din China. Totul fără contact direct între client și vânzător, o măsură foarte bună în condițiile actuale, în care criza provocată de COVID-19 în China obligă la un contact direct cât mai redus între oameni.
Clienții aleg mașina on-line, printr-un sistem proprietar Geely, o pot configura cum doresc, iar Geely o livrează acasă sau la locul de muncă. Mai mult, în anumite regiuni, cheile mașinii sunt livrate cu drona direct la ușa proprietarului sau pe balconul acestuia.