AUTOpro
Stiri

Geely livrează mașini fără contact direct

Producătorul chinez Geely anunță că a început să livreze mașinile comandate online fără contact direct între noul proprietar și vânzător.

Revista AUTOpro este singura din România care a relatat detaliat despre strategia Lynk&Co., marcă a grupului Geely, atât pentru piața mondială, cât și pentru cea europeană. De la ei am auzit prima dată despre vânzarea exclusiv online a mașinilor, fără o rețea de showroom-uri clasice, precum și despre partajarea propriei mașini cu alți clienți care au nevoie de mașină pentru o anumită perioadă.

Iată însă că și marca Geely trece în online și anunță posibilitatea unei noi proceduri de a cumpăra și primi mașina, pentru piața din China. Totul fără contact direct între client și vânzător, o măsură foarte bună în condițiile actuale, în care criza provocată de COVID-19 în China obligă la un contact direct cât mai redus între oameni.

Clienții aleg mașina on-line, printr-un sistem proprietar Geely, o pot configura cum doresc, iar Geely o livrează acasă sau la locul de muncă. Mai mult, în anumite regiuni, cheile mașinii sunt livrate cu drona direct la ușa proprietarului sau pe balconul acestuia.

Articole similare

Au început precomenzile pentru noul model Alpine

Filip Sîrbu

Suzuki a lansat oficial noul Swift în România

Filip Sîrbu

Drive test Dacia Duster 2 facelift – pe calea digitalizării

Florin Amariei

Leave a Comment