AUTOpro
Stiri

Comercianții de mașini din Germania își revin ușor, însă cei de biciclete au dat lovitura

Biciclete

Pandemia a stimulat afacerile comercianţilor de biciclete din Germania, în condiţiile în care consumatorii evită mijloacele de transport în comun de teama infecţiei.

Conform institutul de studii economice Ifo, indicatorul care măsoară sentimentul de încredere în rândul comercianţilor de biciclete a crescut la 95 de puncte pe o scară de 100, ceea ce înseamnă că toate firmele din acest sector sunt mulţumite de situaţia actuală a afacerilor.

„Comercianţii de biciclete înregistrează un adevărat boom”, a declarat economistul Ifo, Klaus Wohlrabe.

Alte sectoare care înregistrează performanţe bune în pandemie sunt materialele de construcţii şi magazinele de bricolaj, magazinele care vând produse alimentare şi băuturi precum şi magazinele de mobilă.

În schimb, cei mai afectaţi de criza sanitară sunt retailerii de îmbrăcăminte şi încălţăminte.

Dealerii auto își revin

„Pentru dealerii auto, situaţia era deja negativă înaintea crizei şi acum încep să iasă încet din criză coronavirusului”, a spus Wohlrabe.

Economia germană, prima economie a Europei, a înregistrat o contracţie record în al doilea trimestru, pe măsură ce cheltuielile de consum, investiţiile companiilor şi comerţul extern au intrat în colaps în timpul pandemiei.

Articole similare

iDrive 8.5 este noua versiune a sistemului de infotainment de la BMW: interfață mai simplă și mai intuitivă

Mihai Morcovescu

DUSTER și BIGSTER, esență de DACIA

Dan Vardie

Citroen Ami a împlinit 4 ani: cvadriciclul electric primește o serie de actualizări

Mihai Morcovescu

Leave a Comment