CEO-ul Dacia, Denis Le Vot, a confirmat într-o întâlnire la care a fost prezentă echipa AUTOpro că producătorul auto român va deveni un campion al acestei industrii pe Bătrânul Continent. Iată planurile sale!
Denis Le Vot a spus într-o întâlnire exclusivă cu câțiva jurnaliști români la care a participat și echipa AUTOpro că „nu există nicio limită pe care (n.r. Dacia) nu o poate atinge”. CEO-ul mărcii românești este extrem de încrezător în marca auto națională și are planuri concrete cu privire la viitorul acesteia.
„Nu ne oprim. Creștem pe toate segmentele și rămânem un brand care oferă un pachet atractiv. Chiar dacă avem mașini puțin mai scumpe în portofoliu, noi luptăm acum cu competitori diferiți. Oferta noastră acum nu este cea mai ieftină, dar dacă ne compari cu alți producători, noi avem soluții de mobilitate mai ieftine. Nu mai este totul despre Sandero sau Logan. Gama Dacia crește și noi ne dezvoltăm odată cu ea. Bigster, spre exemplu, va fi cel de-al cincilea pilon al mărcii.
(…)
Teoretic, nu există nicio limită pe care nu o putem atinge. Dacia va avea o ofertă pentru oricine intră în showroom. Vrei un crossover? Duster – cel mai vândut astfel de autovehicul din Europa. Vrei un hatch? Sandero. Vrei ceva electric pentru mediul urban? Boom, Spring. Ceva pentru familia întreagă? Jogger!”, a spus Denis Le Vot.

Redactorul-șef al AUTOpro, Dan Vardie, l-a întrebat pe Le Vot ce semnificație ar fi în spatele noului logo și dacă acesta ar intui o intrare pe piața auto americană. Acesta a lămurit acest aspect!
Toate declarațiile făcute de Denis Le Vot, legătura Dacia cu Hummer și care sunt planurile pentru următorii ani (inclusiv detalii noi despre Duster și Bigster) veți găsi în următorul număr al Revistei AUTOpro!