AUTOpro
Generale Stiri

Grupul Chery depășește 240.000 de unități vândute într-o singură lună

În luna august, Grupul Chery a raportat 242.736 de vehicule livrate, ceea ce înseamnă o creștere de 14,6% comparativ cu aceeași lună din 2024.

Segmentul NEV (vehicule cu energie nouă) a ajuns la 71.218 unități, înregistrând un avans de 53,1%. În același timp, exporturile au totalizat 129.472 unități, în urcare cu 32,3%.

Chery Group a vândut 1.727.299 de mașini în primele opt luni din 2025

August a fost cea de-a patra lună consecutivă în care grupul chinez a depășit pragul de 100.000 de unități exportate. Astfel, Chery atinge un nou maxim istoric și își consolidează statutul de cel mai important exportator auto al Chinei.

Între ianuarie și august 2025, brandul chinez a vândut 1.727.299 de mașini, cu 14,5% mai mult decât în perioada similară a anului trecut. Dintre acestea, aproape 800.000 au mers pe piețele externe.

Chery Group a depășit pragul de un milion de unități vândute într-un timp record. Astfel, compania asiatică a atins trei obiective notabile: menținerea poziției de cel mai mare exportator auto al Chinei, cea mai rapidă ascensiune în clasamentul Fortune Global 500 și lider la capitolul calitate între producătorii auto independenți chinezi.

„Quality Chery”: standarde înalte și recunoaștere internațională

Compania a urcat în acest an până pe locul 233 în ierarhia Fortune Global 500, avansând cu 152 de poziții. Aceasta este cea mai rapidă creștere din industrie la nivel mondial.

Totodată, potrivit raportului J.D. Power 2025 pentru China (IQS, SSI și APEAL), Chery este singurul producător auto independent chinez care a obținut „tripla coroană”. Astfel, își confirmă reputația pentru calitate și satisfacția clienților. Mai mult decât atât, pentru al treilea an consecutiv, marca ocupă primul loc la calitatea vehiculelor noi (IQS) în rândul producătorilor chinezi.

Inovația rămâne cheia succesului Chery. În primele opt luni din 2025, compania a vândut 495.955 de vehicule NEV (vehicule cu energie nouă), cu 81,8% mai mult decât în perioada similară din 2024.

În iulie, modelele TIGGO 7 și TIGGO 8 au fost lansate oficial în România, în cadrul unui eveniment de brand organizat la București, întărind prezența companiei pe piața europeană.

„User Chery”: siguranță pe primul loc

Respectând deviza „Safety, for Family”, Chery pune accent pe protecția utilizatorilor. La 20 august, în Africa de Sud, două SUV-uri TIGGO 9 au fost supuse unui test frontal cu impact parțial (50%), fiecare la viteza de 50 km/h.

Rezultatele au confirmat rezistența excepțională a caroseriei „diamant” și eficiența sistemelor de protecție, subliniind angajamentul companiei pentru siguranță și încredere.

Sursa: Chery

Articole similare

Porsche 911 împlinește 50 de ani

Xiaomi ar putea cumpăra divizia auto a Evergrande

Florin Amariei

Renault Austral, test-drive in premieră – Alo, teutonii? Aici Paris-ul, Luca va deranjează…

Mihai Morcovescu